02-12-2020 08:43
Teraz to nawet w aplikacji mobilnej nie widać konta maklerskiego.
02-12-2020 08:47
Działa, w końcu...
03-12-2020 08:46
Mieli serwisować i o 8:00 miało działać. Jest 8:46 a mi nadal nie działa. Jeszcze chwila jeszcze momencik i nie ma mnie na tym maklerze ide do mbanku... żenada.
03-12-2020 08:55
@q3sebo przepraszamy za utrudnienia. Działamy nad szybkim przywróceniem działania Maklera. Będziemy na bieżąco informować o postępach w Aktualnościach na naszej stronie internetowej
03-12-2020 09:05
Podbijam również tutaj. Gdzie można składać reklamację za brak możliwości anulowania zlecenia i wystawienia nowego?
W aplikacji brak możliwości, w przeglądarce brak, do biura dodzwonić się nie da.
03-12-2020 09:05
i Znowu 9 i znowu nie działa. Żaden inny bank nie ma tylu awarii co wy
03-12-2020 09:10
To na jakiego maklera zawijamy? Może ktoś polecić cokolwiek, co ma stabilne działanie, a nie takie jaja jak tutaj?
03-12-2020 09:11
@masa90 reklamację możesz złożyć na czacie po zalogowaniu do Moje ING, na infolinii Biura Maklerskiego 32 357 00 32 oraz w oddziale banku. Obecnie ze względu na sytuacje kontakt może być utrudniony
03-12-2020 09:13 | Edytowano: 03-12-2020 09:13
Slyszalem sporo dobrego o maklerze w mBanku. Ktos potwierdza? Bo to co sie tu odwala to cyrk. Nie ma zadnej opcji na zlozenie zlecenia w tej chwili.
03-12-2020 09:14 | Edytowano: 03-12-2020 09:17
Kiedy makler zacznie działać? Kwestia godziny? dwóch ? 10 minut?
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |