02-12-2020 08:43
Teraz to nawet w aplikacji mobilnej nie widać konta maklerskiego.
02-12-2020 08:47
Działa, w końcu...
03-12-2020 08:46
Mieli serwisować i o 8:00 miało działać. Jest 8:46 a mi nadal nie działa. Jeszcze chwila jeszcze momencik i nie ma mnie na tym maklerze ide do mbanku... żenada.
03-12-2020 08:55
@q3sebo przepraszamy za utrudnienia. Działamy nad szybkim przywróceniem działania Maklera. Będziemy na bieżąco informować o postępach w Aktualnościach na naszej stronie internetowej
03-12-2020 09:05
Podbijam również tutaj. Gdzie można składać reklamację za brak możliwości anulowania zlecenia i wystawienia nowego?
W aplikacji brak możliwości, w przeglądarce brak, do biura dodzwonić się nie da.
03-12-2020 09:05
i Znowu 9 i znowu nie działa. Żaden inny bank nie ma tylu awarii co wy
03-12-2020 09:10
To na jakiego maklera zawijamy? Może ktoś polecić cokolwiek, co ma stabilne działanie, a nie takie jaja jak tutaj?
03-12-2020 09:11
@masa90 reklamację możesz złożyć na czacie po zalogowaniu do Moje ING, na infolinii Biura Maklerskiego 32 357 00 32 oraz w oddziale banku. Obecnie ze względu na sytuacje kontakt może być utrudniony
03-12-2020 09:13 | Edytowano: 03-12-2020 09:13
Slyszalem sporo dobrego o maklerze w mBanku. Ktos potwierdza? Bo to co sie tu odwala to cyrk. Nie ma zadnej opcji na zlozenie zlecenia w tej chwili.
03-12-2020 09:14 | Edytowano: 03-12-2020 09:17
Kiedy makler zacznie działać? Kwestia godziny? dwóch ? 10 minut?
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |