17-06-2022 01:28 | Edytowano: 17-06-2022 01:34
Cześć
Dawno mnie nie było, bo nie miałem w sumie o czym pisać. Jestem ogólnie zadowolony z ING i już bankiem prawie 8 lat. Ale nie jest idealnie.
Rozumiem hasło maskowane ale dlaczego nie ma logowania dwuetapowego? Najlepiej smsem. Już chyba każdy bank to ma - jak nie sms, to potwierdzenie w aplikacji logowanie do systemu transakcyjnego na komputerze.
Więc pytam się dlaczego tego nie ma i kiedy można się spodziewać jakiś zmian?
Zabezpieczenie behawioralne pomijam
17-06-2022 23:44
Podczas logowania możemy poprosić dodatkowo o potwierdzenie kodem z SMS-a. Logowanie do Mojego ING może przebiegać na dwa sposoby:
1. Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków) lub
2. Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod z SMS-a.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/poradnik-dobrego...
18-06-2022 01:12
Pkt nr 2 - NIGDY nie zostałem zapytany o dodatkowy sms. Przeczytałem linka i nic tam nie widzę. Ten sms dodatkowy się gdzieś włącza na stałe, czy Wasz algorytm może o to od czasu do czasu poprosić?
19-06-2022 07:50
O tym, czy poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie kodem sms, decyduje nasz system. Nie możesz tej opcji modyfikować we własnym zakresie.
19-06-2022 16:20
To system chyba "kuleje" bo logowałem się setki razy a ani RAZU nie zostałem o dodatkową autoryzację poproszony
20-06-2022 16:27
Przy logowaniu z tych samych urządzeń oraz tych samych adresów IP weryfikacja może nie być wymagana. O tym decyduje system.
21-06-2022 01:23 | Edytowano: 21-06-2022 01:23
Dziwne, gdyby się logował do systemu na obcym komputerze Nie po to dbam o bezpieczeństwo, aby to czynić.
Tak czy siak, taka weryfikacja dodatkowa jest kolejnym zabezpieczeniem, nawet gdy się logujemy po tym samym IP i z tych samych urządzeń.
Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera
... 18-07-2025Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia.
17-07-2025Minęły 24 godziny od zgłoszenia zdarzenia , brak jakiejkolwiek odpowiedzi od banku . Zostałem pozbawiony 7000 tyś złotych , środków na jedzenie i opłacenie rachunków . Ten bank to kpina ! Przyszedł cz
... 17-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |