Odpowiedz

Logowanie dwuetapowe

[ Edytowane ]

Cześć  Emotikon: Szczęśliwy

Dawno mnie nie było, bo nie miałem w sumie o czym pisać. Jestem ogólnie zadowolony z ING i już bankiem prawie 8 lat. Ale nie jest idealnie.

 

Rozumiem hasło maskowane ale dlaczego nie ma logowania dwuetapowego? Najlepiej smsem. Już chyba każdy bank to ma - jak nie sms, to potwierdzenie w aplikacji logowanie do systemu transakcyjnego na komputerze.

Więc pytam się dlaczego tego nie ma i kiedy można się spodziewać jakiś zmian?

 

Zabezpieczenie behawioralne pomijam Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
259
41
03-02-2016
Wiadomość 1 z 7 (1 427 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Podczas logowania możemy poprosić dodatkowo o potwierdzenie kodem z SMS-a. Logowanie do Mojego ING może przebiegać na dwa sposoby:

1. Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków) lub 
2. Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod z SMS-a.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/poradnik-dobrego... 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
711
162
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (1 381 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Pkt nr 2 - NIGDY nie zostałem zapytany o dodatkowy sms. Przeczytałem linka i nic tam nie widzę. Ten sms dodatkowy się gdzieś włącza na stałe, czy Wasz algorytm może o to od czasu do czasu poprosić?

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
259
41
03-02-2016
Wiadomość 3 z 7 (1 378 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

O tym, czy poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie kodem sms, decyduje nasz system. Nie możesz tej opcji modyfikować we własnym zakresie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
689
217
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (1 322 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

To system chyba "kuleje" bo logowałem się setki razy a ani RAZU nie zostałem o dodatkową autoryzację poproszony Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
259
41
03-02-2016
Wiadomość 5 z 7 (1 297 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Przy logowaniu z tych samych urządzeń oraz tych samych adresów IP weryfikacja może nie być wymagana. O tym decyduje system.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
34
8
02-09-2021
Wiadomość 6 z 7 (1 232 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

[ Edytowane ]

Dziwne, gdyby się logował do systemu na obcym komputerze Emotikon: Szczęśliwy Nie po to dbam o bezpieczeństwo, aby to czynić.

Tak czy siak, taka weryfikacja dodatkowa jest kolejnym zabezpieczeniem, nawet gdy się logujemy po tym samym IP i z tych samych urządzeń.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
259
41
03-02-2016
Wiadomość 7 z 7 (1 207 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Zatem stanowisko RF sie nie zmienilo, jakis czas temu otrzymalem ponizsza odpowiedz:

 

"Z powyższego wynika, że to kredytobiorca decyduje na jaki okres zamierza skorzystać z wakacji kredytowych. Bank po

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Dziś też otrzymałem aktualizacje stanowiska od rzecznika  W treści otrzymanego pisma zawarte jest stanowisko:

 

Jak słusznie zauważył Pan we wiadomości mailowej przesłanej do Rzecznika, zgodnie z
treścią

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

W załączniku druga strona. Chodziło o to, że ING uniemożliwia złożenie kolejnych wniosków gdy zawnioskowałem o 4 miesiące w bieżącym roku.

19-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy