Odpowiedz

Logowanie dwuetapowe

[ Edytowane ]

Cześć  Emotikon: Szczęśliwy

Dawno mnie nie było, bo nie miałem w sumie o czym pisać. Jestem ogólnie zadowolony z ING i już bankiem prawie 8 lat. Ale nie jest idealnie.

 

Rozumiem hasło maskowane ale dlaczego nie ma logowania dwuetapowego? Najlepiej smsem. Już chyba każdy bank to ma - jak nie sms, to potwierdzenie w aplikacji logowanie do systemu transakcyjnego na komputerze.

Więc pytam się dlaczego tego nie ma i kiedy można się spodziewać jakiś zmian?

 

Zabezpieczenie behawioralne pomijam Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 1 z 7 (9 287 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Podczas logowania możemy poprosić dodatkowo o potwierdzenie kodem z SMS-a. Logowanie do Mojego ING może przebiegać na dwa sposoby:

1. Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków) lub 
2. Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod z SMS-a.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/poradnik-dobrego... 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (9 241 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Pkt nr 2 - NIGDY nie zostałem zapytany o dodatkowy sms. Przeczytałem linka i nic tam nie widzę. Ten sms dodatkowy się gdzieś włącza na stałe, czy Wasz algorytm może o to od czasu do czasu poprosić?

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 3 z 7 (9 238 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

O tym, czy poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie kodem sms, decyduje nasz system. Nie możesz tej opcji modyfikować we własnym zakresie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (9 182 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

To system chyba "kuleje" bo logowałem się setki razy a ani RAZU nie zostałem o dodatkową autoryzację poproszony Emotikon: Mrugający

viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 5 z 7 (9 157 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Przy logowaniu z tych samych urządzeń oraz tych samych adresów IP weryfikacja może nie być wymagana. O tym decyduje system.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
149
30
02-09-2021
Wiadomość 6 z 7 (9 092 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

[ Edytowane ]

Dziwne, gdyby się logował do systemu na obcym komputerze Emotikon: Szczęśliwy Nie po to dbam o bezpieczeństwo, aby to czynić.

Tak czy siak, taka weryfikacja dodatkowa jest kolejnym zabezpieczeniem, nawet gdy się logujemy po tym samym IP i z tych samych urządzeń.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 7 z 7 (9 067 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy