Odpowiedz

Logowanie dwuetapowe

[ Edytowane ]

Cześć  Emotikon: Szczęśliwy

Dawno mnie nie było, bo nie miałem w sumie o czym pisać. Jestem ogólnie zadowolony z ING i już bankiem prawie 8 lat. Ale nie jest idealnie.

 

Rozumiem hasło maskowane ale dlaczego nie ma logowania dwuetapowego? Najlepiej smsem. Już chyba każdy bank to ma - jak nie sms, to potwierdzenie w aplikacji logowanie do systemu transakcyjnego na komputerze.

Więc pytam się dlaczego tego nie ma i kiedy można się spodziewać jakiś zmian?

 

Zabezpieczenie behawioralne pomijam Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
335
49
03-02-2016
Wiadomość 1 z 7 (10 855 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Podczas logowania możemy poprosić dodatkowo o potwierdzenie kodem z SMS-a. Logowanie do Mojego ING może przebiegać na dwa sposoby:

1. Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków) lub 
2. Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod z SMS-a.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/poradnik-dobrego... 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (10 809 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Pkt nr 2 - NIGDY nie zostałem zapytany o dodatkowy sms. Przeczytałem linka i nic tam nie widzę. Ten sms dodatkowy się gdzieś włącza na stałe, czy Wasz algorytm może o to od czasu do czasu poprosić?

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
335
49
03-02-2016
Wiadomość 3 z 7 (10 806 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

O tym, czy poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie kodem sms, decyduje nasz system. Nie możesz tej opcji modyfikować we własnym zakresie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (10 750 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

To system chyba "kuleje" bo logowałem się setki razy a ani RAZU nie zostałem o dodatkową autoryzację poproszony Emotikon: Mrugający

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
335
49
03-02-2016
Wiadomość 5 z 7 (10 725 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

Przy logowaniu z tych samych urządzeń oraz tych samych adresów IP weryfikacja może nie być wymagana. O tym decyduje system.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
176
36
02-09-2021
Wiadomość 6 z 7 (10 660 wyświetleń)

Re: Logowanie dwuetapowe

[ Edytowane ]

Dziwne, gdyby się logował do systemu na obcym komputerze Emotikon: Szczęśliwy Nie po to dbam o bezpieczeństwo, aby to czynić.

Tak czy siak, taka weryfikacja dodatkowa jest kolejnym zabezpieczeniem, nawet gdy się logujemy po tym samym IP i z tych samych urządzeń.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
335
49
03-02-2016
Wiadomość 7 z 7 (10 635 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality

...

31-10-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

31-10-2024
Zmiana numeru telefonu na estoński.

Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam! 

31-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy