17-06-2022 01:28 | Edytowano: 17-06-2022 01:34
Cześć
Dawno mnie nie było, bo nie miałem w sumie o czym pisać. Jestem ogólnie zadowolony z ING i już bankiem prawie 8 lat. Ale nie jest idealnie.
Rozumiem hasło maskowane ale dlaczego nie ma logowania dwuetapowego? Najlepiej smsem. Już chyba każdy bank to ma - jak nie sms, to potwierdzenie w aplikacji logowanie do systemu transakcyjnego na komputerze.
Więc pytam się dlaczego tego nie ma i kiedy można się spodziewać jakiś zmian?
Zabezpieczenie behawioralne pomijam
17-06-2022 23:44
Podczas logowania możemy poprosić dodatkowo o potwierdzenie kodem z SMS-a. Logowanie do Mojego ING może przebiegać na dwa sposoby:
1. Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków) lub
2. Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod z SMS-a.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/poradnik-dobrego...
18-06-2022 01:12
Pkt nr 2 - NIGDY nie zostałem zapytany o dodatkowy sms. Przeczytałem linka i nic tam nie widzę. Ten sms dodatkowy się gdzieś włącza na stałe, czy Wasz algorytm może o to od czasu do czasu poprosić?
19-06-2022 07:50
O tym, czy poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie kodem sms, decyduje nasz system. Nie możesz tej opcji modyfikować we własnym zakresie.
19-06-2022 16:20
To system chyba "kuleje" bo logowałem się setki razy a ani RAZU nie zostałem o dodatkową autoryzację poproszony
20-06-2022 16:27
Przy logowaniu z tych samych urządzeń oraz tych samych adresów IP weryfikacja może nie być wymagana. O tym decyduje system.
21-06-2022 01:23 | Edytowano: 21-06-2022 01:23
Dziwne, gdyby się logował do systemu na obcym komputerze Nie po to dbam o bezpieczeństwo, aby to czynić.
Tak czy siak, taka weryfikacja dodatkowa jest kolejnym zabezpieczeniem, nawet gdy się logujemy po tym samym IP i z tych samych urządzeń.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |