12-06-2022 20:46
Kiedyś z poziomu aplikacji można było przesłać wiadomość. W tej chwili uruchamia się wyszukiwarka tematów i mogę porozmawiać z "botem". No super po prostu.
A jak wysłać normalną wiadomość? Nieco okrężnie korzystając z opcji wysyłania dokumentu?
13-06-2022 20:53
Przez opcję Wiadomości możesz przesłać do nas dokumenty. Natomiast w Moim ING chętnie pomożemy na czacie. Oprócz wyszukania informacji u Wirtualnego asystenta możesz porozmawiać ze specjalistą na czacie. Czatujemy w godzinach 8:00-24:00 od poniedziałku do piątku, a w soboty w godzinach 8:00-22:00
17-06-2022 11:51
No to bardzo kiepsko. Nie rozumiem dlaczego nie można wysłać wiadomości w dowolnym momencie. Kiedyś to działało super - szła wiadomość, przy kolejnym zalogowaniu do konta czytało się odpowiedź.
18-06-2022 12:01
Przekazałem Twoją sugestię do osób, które zajmują się u nas tym tematem.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |