12-06-2022 20:46
Kiedyś z poziomu aplikacji można było przesłać wiadomość. W tej chwili uruchamia się wyszukiwarka tematów i mogę porozmawiać z "botem". No super po prostu.
A jak wysłać normalną wiadomość? Nieco okrężnie korzystając z opcji wysyłania dokumentu?
13-06-2022 20:53
Przez opcję Wiadomości możesz przesłać do nas dokumenty. Natomiast w Moim ING chętnie pomożemy na czacie. Oprócz wyszukania informacji u Wirtualnego asystenta możesz porozmawiać ze specjalistą na czacie. Czatujemy w godzinach 8:00-24:00 od poniedziałku do piątku, a w soboty w godzinach 8:00-22:00
17-06-2022 11:51
No to bardzo kiepsko. Nie rozumiem dlaczego nie można wysłać wiadomości w dowolnym momencie. Kiedyś to działało super - szła wiadomość, przy kolejnym zalogowaniu do konta czytało się odpowiedź.
18-06-2022 12:01
Przekazałem Twoją sugestię do osób, które zajmują się u nas tym tematem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |