24-02-2017 08:42
Dziękujemy za przesłane propozycje zmian w Moje ING.
23-05-2018 17:46
Witam. Mimo przełączenia na starą wersję nie potrafię dodać stałego doładowania. Nie ma takiej opcji. Byłem w banku i ta Pani wie mniej niż ja.
Pozdrawiam.
24-05-2018 17:58
Jansta Rozpoczęliśmy kolejny etap wyłączania poprzedniej wersji bankowości internetowej. Od 1 maja zrezygnowaliśmy z możliwości tworzenia nowych stałych doładowań w ING BankOnLine. Do 14 czerwca będziemy realizować zlecenia w ramach tej usługi, które były utworzone przed 1 maja. Po tej dacie wycofamy tę funkcjonalność.
Ważne, że w Moim ING możesz korzystać z usługi doładowania telefonu. Jest ona dostępna pod pozycją: Wykonaj transakcję -> Doładowanie telefonu.
04-06-2018 13:56
A czy macie zamiar powrócić do opcji możliwości tworzenia nowych stałych doładowań w ING BankOnLine??
Przecież to jest bardzo wygodny sposób na doładowywania konta, tym bardziej że dzisiaj wiele taryf na karcie wymaga doładować cyklicznych co maks 30dni aby skorzystać np z opcji nielimitowanych minut czy dużej paczki danych GB.
Całkowita rezygnacja z tej opcji to duży krok w tył
05-06-2018 18:46
Dziękujemy Ci za sugestię, przekazaliśmy ją do naszego działu IT. Cały czas rozwijamy naszą bankowość Moje ING. Niewykluczone, że uruchomimy tę funkcję również w niej. Obecnie jednak nie znamy ewentualnego terminu wprowadzenia tej funkcji.
06-06-2018 22:50
Nie korzystam obecnie z pre-paid czyli taryf na kartę ale powinniście to włączyć najszybciej jak się da. Obecnie wielu ludzi korzysta z pre-paid, MVNO czy też - abonamentów w submarkach takich jak Plush, NjuMobile czy Heyah czy nawet RBM. A taka funkcjonalność może być jednym z argumentów czy posiadać konto w ING czy nie posiadać.
07-06-2018 22:41
Rozumiemy, że takie rozwiązanie może być pomocne, jako zastąpienie stałego doładowania. Przyjrzymy się temu.
20-06-2018 14:30
Kiedy można się spodziewać przywrócenia tej funkcjonalności? własnie operator mi wyczyścił konto, bo nie włączył się pakiet, bo 15.06 nie wykonało się doładowanie konta. Rozumiem, ze jak się coś poprawia, to w zamian proponuje się coś lepszego... a nie tyłem do użytkowników.
21-06-2018 17:42 | Edytowano: 21-06-2018 17:44
Tak, jak wspominała @AgnieszkaR - rozwijamy Moje ING. Na ten moment nie możemy podać więcej szczegółów, co do możliwości i terminu wprowadzenia tego rozwiązania.
07-11-2018 18:16
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |