24-02-2017 08:42
Dziękujemy za przesłane propozycje zmian w Moje ING.
23-05-2018 17:46
Witam. Mimo przełączenia na starą wersję nie potrafię dodać stałego doładowania. Nie ma takiej opcji. Byłem w banku i ta Pani wie mniej niż ja.
Pozdrawiam.
24-05-2018 17:58
Jansta Rozpoczęliśmy kolejny etap wyłączania poprzedniej wersji bankowości internetowej. Od 1 maja zrezygnowaliśmy z możliwości tworzenia nowych stałych doładowań w ING BankOnLine. Do 14 czerwca będziemy realizować zlecenia w ramach tej usługi, które były utworzone przed 1 maja. Po tej dacie wycofamy tę funkcjonalność.
Ważne, że w Moim ING możesz korzystać z usługi doładowania telefonu. Jest ona dostępna pod pozycją: Wykonaj transakcję -> Doładowanie telefonu.
04-06-2018 13:56
A czy macie zamiar powrócić do opcji możliwości tworzenia nowych stałych doładowań w ING BankOnLine??
Przecież to jest bardzo wygodny sposób na doładowywania konta, tym bardziej że dzisiaj wiele taryf na karcie wymaga doładować cyklicznych co maks 30dni aby skorzystać np z opcji nielimitowanych minut czy dużej paczki danych GB.
Całkowita rezygnacja z tej opcji to duży krok w tył
05-06-2018 18:46
Dziękujemy Ci za sugestię, przekazaliśmy ją do naszego działu IT. Cały czas rozwijamy naszą bankowość Moje ING. Niewykluczone, że uruchomimy tę funkcję również w niej. Obecnie jednak nie znamy ewentualnego terminu wprowadzenia tej funkcji.
06-06-2018 22:50
Nie korzystam obecnie z pre-paid czyli taryf na kartę ale powinniście to włączyć najszybciej jak się da. Obecnie wielu ludzi korzysta z pre-paid, MVNO czy też - abonamentów w submarkach takich jak Plush, NjuMobile czy Heyah czy nawet RBM. A taka funkcjonalność może być jednym z argumentów czy posiadać konto w ING czy nie posiadać.
07-06-2018 22:41
Rozumiemy, że takie rozwiązanie może być pomocne, jako zastąpienie stałego doładowania. Przyjrzymy się temu.
20-06-2018 14:30
Kiedy można się spodziewać przywrócenia tej funkcjonalności? własnie operator mi wyczyścił konto, bo nie włączył się pakiet, bo 15.06 nie wykonało się doładowanie konta. Rozumiem, ze jak się coś poprawia, to w zamian proponuje się coś lepszego... a nie tyłem do użytkowników.
21-06-2018 17:42 | Edytowano: 21-06-2018 17:44
Tak, jak wspominała @AgnieszkaR - rozwijamy Moje ING. Na ten moment nie możemy podać więcej szczegółów, co do możliwości i terminu wprowadzenia tego rozwiązania.
07-11-2018 18:16
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |