21-07-2020 12:27 | Edytowano: 21-07-2020 12:32
21-07-2020 12:31 | Edytowano: 21-07-2020 12:31
23-07-2020 12:08
tekkno Nie mamy na to wpływu - to komunikat ze strony Androida. System ten optymalizuje pliki według swoich wytycznych. Jest to działanie niezależne od nas.
25-07-2020 00:35 | Edytowano: 25-07-2020 00:38
27-07-2020 20:12
@tekkno Prosimy, sprawdź, czy masz włączoną naszą aplikację w menadżerze urządzeń. W menedżerze aplikacji poza odinstalowywaniem aplikacji jest też funkcja wyłączania, Długa optymalizacja jest spowodowana wyłączoną aplikacją, żeby to naprawić należy ją włączyć. Na samej górze menadżera aplikacji jest pole Wszystkie aplikacje i strzałka w dół. Kliknij w to pole i wysuną się też napisy włączone aplikacje i wyłączone aplikacje. Po kliknięciu wyłączone od razu jest pokazane co jest wyłączone w telefonie. Jeśli nasza aplikacja jest wyłączona, to prosimy - włącz ją. To powinno pomóc.
31-07-2020 18:54 | Edytowano: 31-07-2020 19:00
01-08-2020 20:37
Prosimy, skontaktuj się z nami po zalogowaniu do Mojego ING, zakładka Czat lub Wiadomości. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy to.
Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?
13-11-2024Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za
... 12-11-2024