Odpowiedz

"Trwa optymalizacja aplikacji"

[ Edytowane ]
Uzywam aplikacji od dość dawna. Zawsze wszystko działało OK. Od jakiegoś czasu pojawił się problem. Bodajże po którejś z ostatnich aktualizacji aplikacji ING, po kazdym restarcie smartfona, mam komunikat "trwa optymalizacja aplikacji". Pojawia się ona po każdorazowym restarcie telefonu. Przez to uruchomienie trwa o wiele dłużej. Kiedyś tego nie było.
Smartfon to Allview Viper V2 +. Android 6.0. Smartfon kupiony w polskim sklepie (bodajze ze 3 lata temu), polski system Android, nic nie wgrywane itd itp. Wiem, ze nie jest moze najnowszy, ale kiedyś aplikacja ING nie sprawiała takich problemów.
Odpowiedz
0 Lajków
tekkno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
21-07-2020
Wiadomość 1 z 7 (7 232 wyświetleń)

Re.: "Trwa optymalizacja aplikacji"

[ Edytowane ]
Po której aktualizacji sie tak stalo, nie wiem. Nie wiedzialem do wczoraj, która aplikacja powoduje ten problem. Dopiero metoda prób i błędów (przywracanie systemu), instalacja aplikacji (odinstlowywanie) upewniłem sie w 100%, ze to allikacja ING powoduje ten problem.
Odpowiedz
0 Lajków
tekkno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
21-07-2020
Wiadomość 2 z 7 (7 229 wyświetleń)

Re: Re.: "Trwa optymalizacja aplikacji"

tekkno Nie mamy na to wpływu - to komunikat ze strony Androida. System ten optymalizuje pliki według swoich wytycznych. Jest to działanie niezależne od nas. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 7 (7 012 wyświetleń)

Re: Re.: "Trwa optymalizacja aplikacji"

[ Edytowane ]
Jak nie macie wplywu?. Zadna z innych aplikacji , jakie mam zainstalowane na smartfonie, nie powoduje takiej notorycznej "optymalizacji". A mam ich troche. Tylko aplikacja ING, po zainstalowaniu, powoduje takie cos. Po odinstalowaniu Waszej aplikacji, problem sie nie.pojawia. a na smartfonie mam jeszcze kilkanascie innych aplikacji. Napisalem tez wczesniej, ze poprzednie wersje aplikacji ING nie powodowaly takiego komunikatu na tym samym smartfonie i tym samym systemie Android 6.0. Wiec pisanie, ze nie macie wplywu na takie cos jest po prostu jakims nieporozumieniem. To przeciez Wy, jako ING, wasi informatycy, tak napisali aplikacje, ze gryzie sie ona w jakis sposob z Androidem 6.0. Kiedys tego nie bylo. Wiec jak najbardziej macie wplyw na to, zeby taki komunikat po restarcie telefonu sie nie pojawiał. To nie jest jakis wymysl google i Androida. To jest jakis blad Waszej aplikacji, ze ten komunikat sie poajawia.
Odpowiedz
0 Lajków
tekkno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
21-07-2020
Wiadomość 4 z 7 (6 968 wyświetleń)

Re: Re.: "Trwa optymalizacja aplikacji"

@tekkno Prosimy, sprawdź, czy masz włączoną naszą aplikację w menadżerze urządzeń. W menedżerze aplikacji poza odinstalowywaniem aplikacji jest też funkcja wyłączania, Długa optymalizacja jest spowodowana wyłączoną aplikacją, żeby to naprawić należy ją włączyć. Na samej górze menadżera aplikacji jest pole Wszystkie aplikacje i strzałka w dół. Kliknij w to pole i wysuną się też napisy włączone aplikacje i wyłączone aplikacje. Po kliknięciu wyłączone od razu jest pokazane co jest wyłączone w telefonie. Jeśli nasza aplikacja jest wyłączona, to prosimy - włącz ją. To powinno pomóc.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (6 879 wyświetleń)

Re: Re.: "Trwa optymalizacja aplikacji"

[ Edytowane ]
Dziekuje za próbe pomocy. Jednak to nie to. Apkę ING mam włączoną. W menadżerze aplikacji wyłączone są tylko 4 inne.

Optymalizacja nie trwa jakos tragicznie długo, ale jest. Bez zainstalowanej aplikacji ING tego komunikatu nie ma. Zaraz po zainstalowaniu i restarcie , optymalizacja sie pojawia. System czysty, dwa razy przywracalem do ustawien fabrycznych, zeby dojśc do tego, co się tak uporczywie optymalizuje. Moze android za stary - 6.0
Odpowiedz
0 Lajków
tekkno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
21-07-2020
Wiadomość 6 z 7 (6 661 wyświetleń)

Re: Re.: "Trwa optymalizacja aplikacji"

Prosimy, skontaktuj się z nami po zalogowaniu do Mojego ING, zakładka Czat lub Wiadomości. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy to.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 7 z 7 (6 626 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy