I jaki będzie orientacyjny koszt takiego przelewu?
Czy odbiorca otrzyma te 300 koron? Czy jego bank też pobierze z tej kwoty jakąś opłatę?
Tak jak wcześniej napisałem
Moneta Money Bank
0
1
Nowy w branży II
22-05-2021
Czy po prostu w aplikacji mobilnej wybrać przelew walutowy, wpisać dane i wybrać walutę Korona Czeska i wpisać 300? Odbiorca w Czechach otrzyma rowne 300 koron a z mojego konta zniknie ok 55 zł?
0
0
Nowy w branży II
22-05-2021
Witam
Potrzebuje zapłacić 300 koron czeskich na konto w Czechach. Jak to mniej więcej wyliczyć - tzn ile mam przelać PLN?
Bic swift to AGBACZPP
Czyli Moneta Money Bank.
Wedle tego
https://www.moneta.cz/web/en/exchange-rates55 PLN to 304 korony. Dobrze dedukuję?
0
3
Nowy w branży II
22-05-2021
Czyli odcieliscie spora część smartfonow od bankowości mobilnej ING.
Moja mama mi dziś przynosi smartfon Samsunga i mówi, że jej coś aplikacja nie działa.
W sklepie Play brak nowej wersji, brak jakiejkolwiek. Jakie było moje zdziwienie, jak wydedukowałem, że po prostu zablokowaliście możliwość instalacji aplikacji na androidach poniżej 7.0.
Dno.
0
0
Nowy w branży II
10-05-2021
Dziekuje za próbe pomocy. Jednak to nie to. Apkę ING mam włączoną. W menadżerze aplikacji wyłączone są tylko 4 inne.
Optymalizacja nie trwa jakos tragicznie długo, ale jest. Bez zainstalowanej aplikacji ING tego komunikatu nie ma. Zaraz po zainstalowaniu i restarcie , optymalizacja sie pojawia. System czysty, dwa razy przywracalem do ustawien fabrycznych, zeby dojśc do tego, co się tak uporczywie o...
0
1
Nowy w branży II
01-08-2020
Jak nie macie wplywu?. Zadna z innych aplikacji , jakie mam zainstalowane na smartfonie, nie powoduje takiej notorycznej "optymalizacji". A mam ich troche. Tylko aplikacja ING, po zainstalowaniu, powoduje takie cos. Po odinstalowaniu Waszej aplikacji, problem sie nie.pojawia. a na smartfonie mam jeszcze kilkanascie innych aplikacji. Napisalem tez wczesniej, ze poprzednie wersje aplikacji ING nie p...
0
3
Nowy w branży II
01-08-2020
Po której aktualizacji sie tak stalo, nie wiem. Nie wiedzialem do wczoraj, która aplikacja powoduje ten problem. Dopiero metoda prób i błędów (przywracanie systemu), instalacja aplikacji (odinstlowywanie) upewniłem sie w 100%, ze to allikacja ING powoduje ten problem.
0
5
Nowy w branży II
01-08-2020
Uzywam aplikacji od dość dawna. Zawsze wszystko działało OK. Od jakiegoś czasu pojawił się problem. Bodajże po którejś z ostatnich aktualizacji aplikacji ING, po kazdym restarcie smartfona, mam komunikat "trwa optymalizacja aplikacji". Pojawia się ona po każdorazowym restarcie telefonu. Przez to uruchomienie trwa o wiele dłużej. Kiedyś tego nie było.
Smartfon to Allview Viper V2 +. Android 6.0. Sma...
0
6
Nowy w branży II
01-08-2020