07-05-2021 20:57
08-05-2021 21:06
Naszą aplikację udostępniamy dla telefonów z systemem:
- Android (od wersji 7.0),
- iOS (od wersji 11).
Jeśli masz aplikację na telefonie z systemem Android w wersji od 7.0 spróbuj wyczyścić dane aplikacji Google Play i pobierz aktualizację ponownie.
Jak to zrobisz wyłącz i włącz telefon. Następnie spróbuj pobrać aplikację raz jeszcze.
09-05-2021 14:49
Miałem niedawno ten sam problem.
Rozwiązaniem jest zaktualizowanie sytemu w twoim smartfonie do nowszego androida np. Android 10, który jest obecnie w najtańszych nowszych dostępnych smartfonach. Jednak jeśli masz jakiegoś starego smartfona to będzie on za słaby by zaktualizować go i pozostaje kupić nowy telefon. Inne rozwiązanie to zmienić bank, na taki który ma działającą aplikację na starych telefonach ![]()
Ja osobiście po prostu kupiłem nowy telefon, jeden z tańszych chińskich, który ma właśnie Android 10 i aplikacja ING działa bez problemu.
10-05-2021 16:19
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |