Odpowiedz

Problem ze ściągnięciem aplikacji

Witam, wczoraj aplikacja mobilna nie chciała mnie przepuscic bez ściągnięcia aktualizacji w sklepie. Jak wchodzilam na sklep, to strona nie chciała się załadować. Dzisiaj usunęłam aplikację i chciałam zainstalować ją ponownie, jednak w sklepie nie przepuszcza mnie i wyskakuje komunikat "coś poszło nie tak". Dotyczy to tylko tej aplikacji. Zresetował telefon kilka razy, wyczyściłam go, jednak wciąż nie mogę ściągnąć apki. Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Jelonpasjans
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-05-2021
Wiadomość 1 z 4 (8 692 wyświetleń)

Re: Problem ze ściągnięciem aplikacji

Naszą aplikację udostępniamy dla telefonów z systemem: 
- Android (od wersji 7.0),
- iOS (od wersji 11).

Jeśli masz aplikację na telefonie z systemem Android w wersji od 7.0 spróbuj wyczyścić dane aplikacji Google Play i pobierz aktualizację ponownie. 
Jak to zrobisz wyłącz i włącz telefon. Następnie spróbuj pobrać aplikację raz jeszcze.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 602 wyświetleń)

Re.: Problem ze ściągnięciem aplikacji

Miałem niedawno ten sam problem. 

Rozwiązaniem jest zaktualizowanie sytemu w twoim smartfonie do nowszego androida np. Android 10, który jest obecnie w najtańszych nowszych dostępnych smartfonach. Jednak jeśli masz jakiegoś starego smartfona to będzie on za słaby by zaktualizować go i pozostaje kupić nowy telefon. Inne rozwiązanie to zmienić bank, na taki który ma działającą aplikację na starych telefonach Emotikon: Mrugający

Ja osobiście po prostu kupiłem nowy telefon, jeden z tańszych chińskich, który ma właśnie Android 10 i aplikacja ING działa bez problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
kr
kr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
09-04-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 557 wyświetleń)

Re: Problem ze ściągnięciem aplikacji

Czyli odcieliscie spora część smartfonow od bankowości mobilnej ING.
Moja mama mi dziś przynosi smartfon Samsunga i mówi, że jej coś aplikacja nie działa.
W sklepie Play brak nowej wersji, brak jakiejkolwiek. Jakie było moje zdziwienie, jak wydedukowałem, że po prostu zablokowaliście możliwość instalacji aplikacji na androidach poniżej 7.0.
Dno.
Odpowiedz
0 Lajków
tekkno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
21-07-2020
Wiadomość 4 z 4 (8 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

05-10-2024
Cele oszczędnościowe - cele wspólne

Posiadam pełnomocnika do konta oszczędnościowego. Gdy próbuje utworzyć cel oszczędnościowy zostaje przekierowany do procesu otwarcia wskazanego konta oszczędnościowego.

Czy jeżeli konto do którego mam ...

05-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Pięknie dziękuję!

05-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy