07-05-2021 20:57
08-05-2021 21:06
Naszą aplikację udostępniamy dla telefonów z systemem:
- Android (od wersji 7.0),
- iOS (od wersji 11).
Jeśli masz aplikację na telefonie z systemem Android w wersji od 7.0 spróbuj wyczyścić dane aplikacji Google Play i pobierz aktualizację ponownie.
Jak to zrobisz wyłącz i włącz telefon. Następnie spróbuj pobrać aplikację raz jeszcze.
09-05-2021 14:49
Miałem niedawno ten sam problem.
Rozwiązaniem jest zaktualizowanie sytemu w twoim smartfonie do nowszego androida np. Android 10, który jest obecnie w najtańszych nowszych dostępnych smartfonach. Jednak jeśli masz jakiegoś starego smartfona to będzie on za słaby by zaktualizować go i pozostaje kupić nowy telefon. Inne rozwiązanie to zmienić bank, na taki który ma działającą aplikację na starych telefonach
Ja osobiście po prostu kupiłem nowy telefon, jeden z tańszych chińskich, który ma właśnie Android 10 i aplikacja ING działa bez problemu.
10-05-2021 16:19
@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
19-05-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
19-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |