06-05-2021 22:41
Jak mam korzystać z blika, jeśli nie mogę mieć aplikacji, po ostatniej aktualizacji nie mogę już jej używać(samsung galaxy j3 2016).
Czekam na rozwiązanie z waszej strony jeśli już tak utrudniacie życie klientom.
07-05-2021 20:05
07-05-2021 20:08
Nasza aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android 7.0 i nowszych. Jeśli na Twoim telefonie jest starsze oprogramowanie, polecam aby go zaktualizować. W sytuacji, kiedy jest to niemożliwe, pozostaje korzystanie z wersji przeglądarkowej naszej bankowości.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024