06-05-2021 22:41
Jak mam korzystać z blika, jeśli nie mogę mieć aplikacji, po ostatniej aktualizacji nie mogę już jej używać(samsung galaxy j3 2016).
Czekam na rozwiązanie z waszej strony jeśli już tak utrudniacie życie klientom.
07-05-2021 20:05
07-05-2021 20:08
Nasza aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android 7.0 i nowszych. Jeśli na Twoim telefonie jest starsze oprogramowanie, polecam aby go zaktualizować. W sytuacji, kiedy jest to niemożliwe, pozostaje korzystanie z wersji przeglądarkowej naszej bankowości.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczyłeś o tak wiele wątków niezwiąz