06-05-2021 22:41
Jak mam korzystać z blika, jeśli nie mogę mieć aplikacji, po ostatniej aktualizacji nie mogę już jej używać(samsung galaxy j3 2016).
Czekam na rozwiązanie z waszej strony jeśli już tak utrudniacie życie klientom.
07-05-2021 20:05
07-05-2021 20:08
Nasza aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android 7.0 i nowszych. Jeśli na Twoim telefonie jest starsze oprogramowanie, polecam aby go zaktualizować. W sytuacji, kiedy jest to niemożliwe, pozostaje korzystanie z wersji przeglądarkowej naszej bankowości.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |