Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Witam

Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną ing niestety nie dostałem sms z hasłem do raportu gdy na infolinii dowiedziałem się że nie ma możliwości wysłania tego hasła to będzie reklamacja bo to jest przez Bik nie piszesz nich, jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy lub hasła do mojego raportu?

Dziwne że ing coś ma na swojej stronie a hasła ponownie wysłać nie umią ehh

Numer sprawy 003827/052021
Odpowiedz
0 Lajków
michalkoza
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-11-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 206 wyświetleń)

Re: Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Dziękuję za Twoją wiadomość. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu
z prośbą o przyspieszenie. 
Mam nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. Poczekaj proszę na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. 

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 131 wyświetleń)

Re: Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Szczegóły sprawdzisz w wiadomościach, w swojej bankowości. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (3 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny przy rozdzielności majatkowej

Witam , mam zamiar wnioskować o kredyt hipoteczny na dokończenie budowy. Dom kupiony wspólnie z mężem ,będziemy brali rozdzielność majątkową z tego powodu że mąż
nie wykazuje dochodów w Polsce. Pozwole...

03-10-2024
Re.: regularna nadpłata kredytu hipotecznego - jaki dzień nadpłaty?

Dzięki za wyjaśnienie!

Warto pytać u źródła Emotikon: Szczęśliwy

03-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy