Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Witam

Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną ing niestety nie dostałem sms z hasłem do raportu gdy na infolinii dowiedziałem się że nie ma możliwości wysłania tego hasła to będzie reklamacja bo to jest przez Bik nie piszesz nich, jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy lub hasła do mojego raportu?

Dziwne że ing coś ma na swojej stronie a hasła ponownie wysłać nie umią ehh

Numer sprawy 003827/052021
Odpowiedz
0 Lajków
michalkoza
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-11-2019
Wiadomość 1 z 3 (666 wyświetleń)

Re: Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Dziękuję za Twoją wiadomość. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu
z prośbą o przyspieszenie. 
Mam nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. Poczekaj proszę na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. 

 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
326
83
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (591 wyświetleń)

Re: Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Szczegóły sprawdzisz w wiadomościach, w swojej bankowości. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
326
83
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (503 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Obsługa kasowa w oddziale w Krakowie

Zgadza się, w Krakowie mamy tylko jedne oddział z obsługą kasową. Znajduję się on przy ulicy 

Kapelanka 42B w Krakowie.

Na terenie Krakowa mamy jednak bardzo dużą ilość naszych bankomatów oraz wpłatom

...

03-08-2021
Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją s

...

03-08-2021
Dodatkowe dokumenty

Witam, od dziś jestem na 4 etapie
Wyceniamy nieruchomość

Otrzymaliśmy wycenę Twojej nieruchomości.
Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista

Problem polega na tym, że mój...

03-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy