06-05-2021 15:32
08-05-2021 16:15
Dziękuję za Twoją wiadomość. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu
z prośbą o przyspieszenie.
Mam nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. Poczekaj proszę na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
11-05-2021 19:49
Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Szczegóły sprawdzisz w wiadomościach, w swojej bankowości.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024