21-07-2020 12:27 | Edytowano: 21-07-2020 12:32
21-07-2020 12:31 | Edytowano: 21-07-2020 12:31
23-07-2020 12:08
tekkno Nie mamy na to wpływu - to komunikat ze strony Androida. System ten optymalizuje pliki według swoich wytycznych. Jest to działanie niezależne od nas.
25-07-2020 00:35 | Edytowano: 25-07-2020 00:38
27-07-2020 20:12
@tekkno Prosimy, sprawdź, czy masz włączoną naszą aplikację w menadżerze urządzeń. W menedżerze aplikacji poza odinstalowywaniem aplikacji jest też funkcja wyłączania, Długa optymalizacja jest spowodowana wyłączoną aplikacją, żeby to naprawić należy ją włączyć. Na samej górze menadżera aplikacji jest pole Wszystkie aplikacje i strzałka w dół. Kliknij w to pole i wysuną się też napisy włączone aplikacje i wyłączone aplikacje. Po kliknięciu wyłączone od razu jest pokazane co jest wyłączone w telefonie. Jeśli nasza aplikacja jest wyłączona, to prosimy - włącz ją. To powinno pomóc.
31-07-2020 18:54 | Edytowano: 31-07-2020 19:00
01-08-2020 20:37
Prosimy, skontaktuj się z nami po zalogowaniu do Mojego ING, zakładka Czat lub Wiadomości. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy to.
Ja posiadam uznana reklamacje przy czym oprocentowanie stałe kończy się 03.2026 i dostałam informacje w dniu uznania reklamacji (czyli gdzieś rok 2023) że wydłuża mi dopiero miesiąc przed końcem obowi
... 25-03-2025Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |