02-08-2020 10:06
03-08-2020 11:21
Dziękuję za zgłoszenie. Jednak potrzebujemy więcej informacji w tej sprawie. Napisz proszę:
- korzystasz z domyślnej klawiatury w telefonie czy innej?
- jaką wersję aplikacji posiadasz?
- jaki masz system operacyjny w telefonie i w jakiej wersji?
- Twój model telefonu to standardowy G7?
Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz kluc
... 08-12-2023Czy jest planowane dorzucenie możliwości podglądu kont z Nest Banku i inteligo?
08-12-2023Ten kłopot z blikiem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Do czasu rozwiązania, mogę zalecić dezaktywacje opcji Powiadomienia o aktywnym kodzie BLIK. Ścieżk
... 07-12-2023