30-07-2020 15:36
31-07-2020 15:44
@asapdominik Niestety, ale jeśli specjalista spoglądając w Twoją bankowość nie umiał udzielić odpowiedzi, to musisz poczekać na odpowiedź ze zgłoszenia.
05-08-2020 11:01
@asapdominik i jak? Udało się rozwiązać problem? Pytam, bo mam podobny, z tym że z rejestracją do iMoje. Pani na infolinii również przekazała sprawę dalej i nie mam pojęcia ile będę musiała czekać, a również założyłam konto ING ze względu na tę funkcję...
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Sprawdzimy to.
14-12-2024Możemy wymagać zgody małżonka na udzielenie/aneksowanie pożyczki, limitu w koncie lub karty kredytowej dla klientów indywidualnych jeżeli suma posiadanych przez Ciebie zobowiązań niezabezpieczonych w
... 13-12-2024