30-07-2020 15:36
31-07-2020 15:44
@asapdominik Niestety, ale jeśli specjalista spoglądając w Twoją bankowość nie umiał udzielić odpowiedzi, to musisz poczekać na odpowiedź ze zgłoszenia.
05-08-2020 11:01
@asapdominik i jak? Udało się rozwiązać problem? Pytam, bo mam podobny, z tym że z rejestracją do iMoje. Pani na infolinii również przekazała sprawę dalej i nie mam pojęcia ile będę musiała czekać, a również założyłam konto ING ze względu na tę funkcję...
A jeszcze jedno. Ile jest rubryk w pismach urzędowych do podawania nr konta? Stosujemy tam spacje? Nie ulepszajcie na siłę tego, co nie potrzeba. Może PESEL też podzielicie?
08-12-2023Już myślałem, że nie będzie problemów, ale nie. Jak mówię lepsze jest wrogiem dobrego. Nie mogę poprawnie wpisać nr konta robiąć przelew. Zrobiliście podział na segmenty liczbowe. Dwie pierwsze, przer
... 08-12-2023Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz kluc
... 08-12-2023