Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Trener Finansowy - Nie udało się pobrać danych

Witam. Mam problem z trenerem finansowym.
Zarówno na aplikacji jak i na przeglądarce wyskakuje błąd "Nie udało sie pobrać danych". Głównie na tej funkcji mi zależało zakładając konto.
Pani czacie zbytnio mi nie pomogła i przekazała moją sprawę dalej, podejrzewam że trochę się czeka na rozpatrzenie wiec zapytam tu. Miał ktoś taki problem? Jak to rozwiązać?
Odpowiedz
0 Lajków
asapdominik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-07-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 396 wyświetleń)

Re: Trener Finansowy - Nie udało się pobrać danych

@asapdominik Niestety, ale jeśli specjalista spoglądając w Twoją bankowość nie umiał udzielić odpowiedzi, to musisz poczekać na odpowiedź ze zgłoszenia.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (4 330 wyświetleń)

Re.: Trener Finansowy - Nie udało się pobrać danych

@asapdominik i jak? Udało się rozwiązać problem? Pytam, bo mam podobny, z tym że z rejestracją do iMoje. Pani na infolinii również przekazała sprawę dalej i nie mam pojęcia ile będę musiała czekać, a również założyłam konto ING ze względu na tę funkcję...

Odpowiedz
0 Lajków
KZielinska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-08-2020
Wiadomość 3 z 3 (4 240 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy