Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Trener Finansowy - Nie udało się pobrać danych

Witam. Mam problem z trenerem finansowym.
Zarówno na aplikacji jak i na przeglądarce wyskakuje błąd "Nie udało sie pobrać danych". Głównie na tej funkcji mi zależało zakładając konto.
Pani czacie zbytnio mi nie pomogła i przekazała moją sprawę dalej, podejrzewam że trochę się czeka na rozpatrzenie wiec zapytam tu. Miał ktoś taki problem? Jak to rozwiązać?
Odpowiedz
0 Lajków
asapdominik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-07-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 078 wyświetleń)

Re: Trener Finansowy - Nie udało się pobrać danych

@asapdominik Niestety, ale jeśli specjalista spoglądając w Twoją bankowość nie umiał udzielić odpowiedzi, to musisz poczekać na odpowiedź ze zgłoszenia.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (3 012 wyświetleń)

Re.: Trener Finansowy - Nie udało się pobrać danych

@asapdominik i jak? Udało się rozwiązać problem? Pytam, bo mam podobny, z tym że z rejestracją do iMoje. Pani na infolinii również przekazała sprawę dalej i nie mam pojęcia ile będę musiała czekać, a również założyłam konto ING ze względu na tę funkcję...

Odpowiedz
0 Lajków
KZielinska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-08-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 922 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ubezpieczenie spłaty - zmiana wariantu ubezpieczenia

Cześć!

 

Czy jest możliwość zmiany wariantu ubezpieczenia, aby np. zrezygnować z ubezpieczania utraty pracy i zostawić na życie, bez łamania zapisów umowy dot. zwiększenia marży o 0,4%? Ubezpieczenie i

...

04-12-2022
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ma absolutnie sensu nic czyścić, ani instalować od nowa. U mnie problemy występują na nowym S22+, więc to problem po stronie ING, a nie naszych telefonów.

03-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy