15-03-2019 11:06
Dzień dobry,
od wczoraj tj. 14.03.2019 nie mogę zalogować się do aplikacji.
Otwiera się tylko logo banku i nic więcej. Długo "wisi" po czym wyrzuca komunikat o błędzie i zamknięciu aplikacji.
16-03-2019 11:28
Spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji mobilnej w ustawieniach swojego telefonu, a następnie zrestartuj go. To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to zadzwoń do nas proszę 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą co jest powodem tych utrudnień.
17-03-2019 12:00
Niestety nie pomogło. Odinstalowanie i pobranie ponownie aplikacji tez nie pomaga.
Będę dzwonić.
09-04-2019 13:39
Podpinam się pod temat: problem wydaje się dość poważny - na 3 różnych telefonach dotknęło mnie to samo i to kilkukrotnie, zazwyczaj po aktualizacji aplikacji.
Nie pomaga czyszczenie pamięci podręcznej - należy usunąć wszystkie dane aplikacji co jest równoznaczne z koniecznością ponownej aktywacji aplikacji, kart NFC, etc.
Mocno uciążliwe.
W moim przypadku wspólny mianownik: telefony huawei - różne modele.
15-04-2019 09:03
W poprzednim miesiącu zauważyliśmy, że aplikacja u niektórych użytkowników znacznie spowolniła (między innymi na telefonach Huawei). Być może to było przyczyną Twoich trudności. Obecnie poprawiliśmy działanie aplikacji w kilku miejscach, aby podobne problemy się nie pojawiły. Jeśli nadal masz trudności, daj nam znać.
14-10-2019 07:30
17-10-2019 06:37 | Edytowano: 17-10-2019 06:37
Jak pewnie zauważyłeś, jest to wpis sprzed kilku miesięcy i problem został wyprowadzony.
Obecnie nie mieliśmy podobnych zgłoszeń.
Mógłbyś zatem napisać, co konkretnie wpływa na Twoją opinię?
23-04-2020 12:11
24-04-2020 12:17
Простите, но в чате разговариваем только по польски либо по английски. Если хотите поговорить с нами по русски позвоните на номер +48 32 357 00 69 опция 5 (с понедельника по пятницу с 9:00 до 17:00)
01-04-2022 11:47
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024