Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Dzień dobry,

 

od wczoraj tj. 14.03.2019 nie mogę zalogować się do aplikacji.

Otwiera się tylko logo banku i nic więcej. Długo "wisi" po czym wyrzuca komunikat o błędzie i zamknięciu aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Gabrysia_P
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
15-03-2019
Wiadomość 1 z 9 (13 532 wyświetleń)
Highlighted

Re: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji mobilnej w ustawieniach swojego telefonu, a następnie zrestartuj go. To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to zadzwoń do nas proszę 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą co jest powodem tych utrudnień. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
553
166
12-10-2015
Wiadomość 2 z 9 (13 432 wyświetleń)
Highlighted

Re: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Niestety nie pomogło. Odinstalowanie i pobranie ponownie aplikacji tez nie pomaga. 

Będę dzwonić.

Odpowiedz
0 Lajków
Gabrysia_P
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
15-03-2019
Wiadomość 3 z 9 (13 382 wyświetleń)
Highlighted

Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Podpinam się pod temat: problem wydaje się dość poważny - na 3 różnych telefonach dotknęło mnie to samo i to kilkukrotnie, zazwyczaj po aktualizacji aplikacji.

 

Nie pomaga czyszczenie pamięci podręcznej - należy usunąć wszystkie dane aplikacji co jest równoznaczne z koniecznością ponownej aktywacji aplikacji, kart NFC, etc.

 

Mocno uciążliwe. 

 

W moim przypadku wspólny mianownik: telefony huawei - różne modele.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
40
16
11-04-2017
Wiadomość 4 z 9 (12 853 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

W poprzednim miesiącu zauważyliśmy, że aplikacja u niektórych użytkowników znacznie spowolniła (między innymi na telefonach Huawei). Być może to było przyczyną Twoich trudności. Obecnie poprawiliśmy działanie aplikacji w kilku miejscach, aby podobne problemy się nie pojawiły. Jeśli nadal masz trudności, daj nam znać. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
625
128
07-06-2017
Wiadomość 5 z 9 (12 576 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Trudności to delikatnie napisane to jest dziadostwo
Odpowiedz
0 Lajków
Krzysio050
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
07-06-2018
Wiadomość 6 z 9 (9 608 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

[ Edytowane ]

Jak pewnie zauważyłeś, jest to wpis sprzed kilku miesięcy i problem został wyprowadzony.
Obecnie nie mieliśmy podobnych zgłoszeń.
Mógłbyś zatem napisać, co konkretnie wpływa na Twoją opinię?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
307
67
29-01-2018
Wiadomość 7 z 9 (9 387 wyświetleń)
Highlighted

Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Добрий день
Знаходжуся в україні по телефонну гарячої лінії ніхто не відповідає дзвонили 25 раз. Заблоковали вхід інтернет банкінгу при відновлені паролю вели 5 невдалих спроб
Що робити
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 9 (4 730 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Простите, но в чате разговариваем только по польски либо по английски. Если хотите поговорить с нами по русски позвоните на номер +48 32 357 00 69 опция 5 (с понедельника по пятницу с 9:00 до 17:00)

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
163
20
02-11-2016
Wiadomość 9 z 9 (4 657 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

24-09-2020
Re: Re.: Aktywacja karty

Przez społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Tutaj nie mogę się odnieść do Twojego wpisu. Jeżeli jest to odnowiona karta (stara traci ważność), to aktywujesz ją w bankomac

...

24-09-2020
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy