Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Dzień dobry,

 

Kiedy zostanie wreszcie naprawiony problem płatnością kartą telefonem ???

 

Telefon xiaomi MI8 Android 8.1 NFC. Póki co brak odzewu z waszej strony..

 

Pozdrawiam,

Michał.

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 1 z 14 (17 722 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Znamy opisaną przez Ciebie sytuację i przepraszamy za nią. Pracujemy nad tym, żeby przywrócić poprawne działanie jak najszybciej będzie to możliwe. 

Tymczasowo zachęcamy do skorzystania z Google Pay - https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/google-pay

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 14 (17 676 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Płatności na Mi 8 w dalszym ciągu nie chodzą. Czy i kiedy problem będzie rozwiązany?
Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 3 z 14 (17 358 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

scorpion85 Pod koniec września/początek października planujemy udostępnić aktualizację Mojego ING mobile, w której wyprowadzimy ten błąd. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 14 (17 273 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Mam problem z aktywowaniem Mastercard w telefonie na Xiaomi mi 6. Używałem karty przez dłuższy czas i po którejś aktualizacji zauważyłem że w aplikacji przy karcie wywala że telefon nie spełnia wymagań i nie mogę na nim aktywować karty. Nie zwróciłem na to uwagi, bo karta była już aktywowana i działała, ale dziś po resecie telefonu do ustawień fabrycznych przestała i nadal nie mogę jej aktywować na nowo. Google Pay działa normalnie, ale żadna z kart na które nie musiałbym długo czekać nie działa z Google pay. Co czynić?

Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 5 z 14 (17 051 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Czy ten sam problem blokuje aktywowanie karty w najnowszej wersji systemu na mi 6?

Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 6 z 14 (17 045 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Mogę potwierdzić że wczorajsza aktualizacja naprawiła problem dla mi 6
Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 7 z 14 (16 735 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Zgadza się, po aktualizacji aplikacji wyprowadziliśmy ten błąd. Cieszę się, że możesz już w pełni korzystać ze swojej usługi. Dziękuję za wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 8 z 14 (16 731 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Potwierdzam - na Mi8 płatności telefonem działają aż miło. Podziękowania dla obsługi ING za ogarnięcie tematu. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 9 z 14 (16 658 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Cieszę się, że już możesz wygodnie płacić telefonem Emotikon: Szczęśliwy Również pozdrawiam.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 10 z 14 (16 656 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy