Aplikacja mobilna

Odpowiedz

CO ZNOWU Z WASZĄ APLIKACJĄ I W OGÓLE Z WASZYM MARNYM BANKIEM - CZY PADACIE ???

CO SIĘ ZNOWU DZIEJE Z WASZĄ APLIKACJĄ I PŁATNOŚCIAMI ON-LINE??? PRZECIEŻ TO JEST ISTNA KPINA. ODDAJCIE MI PIENIĄDZE ZA ODSETKI ZA ZWŁOKĘ ZŁODZIEJE

Odpowiedz
0 Lajków
wlokar1819
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 111 wyświetleń)

Re: CO ZNOWU Z WASZĄ APLIKACJĄ I W OGÓLE Z WASZYM MARNYM BANKIEM - CZY PADACIE ???

W nocy przeprowadziliśmy zaplanowane prace serwisowe. Informowaliśmy o nich przez zakładkę wiadomości w Moim ING oraz na naszej stronie internetowej w sekcji "Aktualności". Mogłeś również otrzymać powiadomienie push w tym temacie. Nasze systemy działają poprawnie od godziny 5:30. Przepraszam Cię za utrudnienia związane z naszymi pracami.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 051 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy