Aplikacja mobilna

Odpowiedz

CO ZNOWU Z WASZĄ APLIKACJĄ I W OGÓLE Z WASZYM MARNYM BANKIEM - CZY PADACIE ???

CO SIĘ ZNOWU DZIEJE Z WASZĄ APLIKACJĄ I PŁATNOŚCIAMI ON-LINE??? PRZECIEŻ TO JEST ISTNA KPINA. ODDAJCIE MI PIENIĄDZE ZA ODSETKI ZA ZWŁOKĘ ZŁODZIEJE

Odpowiedz
0 Lajków
wlokar1819
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 374 wyświetleń)

Re: CO ZNOWU Z WASZĄ APLIKACJĄ I W OGÓLE Z WASZYM MARNYM BANKIEM - CZY PADACIE ???

W nocy przeprowadziliśmy zaplanowane prace serwisowe. Informowaliśmy o nich przez zakładkę wiadomości w Moim ING oraz na naszej stronie internetowej w sekcji "Aktualności". Mogłeś również otrzymać powiadomienie push w tym temacie. Nasze systemy działają poprawnie od godziny 5:30. Przepraszam Cię za utrudnienia związane z naszymi pracami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 314 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy