22-08-2018 16:59
Dzień dobry,
Kiedy zostanie wreszcie naprawiony problem płatnością kartą telefonem ???
Telefon xiaomi MI8 Android 8.1 NFC. Póki co brak odzewu z waszej strony..
Pozdrawiam,
Michał.
23-08-2018 16:48
Znamy opisaną przez Ciebie sytuację i przepraszamy za nią. Pracujemy nad tym, żeby przywrócić poprawne działanie jak najszybciej będzie to możliwe.
Tymczasowo zachęcamy do skorzystania z Google Pay - https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/google-pay
22-09-2018 12:44
23-09-2018 19:32
scorpion85 Pod koniec września/początek października planujemy udostępnić aktualizację Mojego ING mobile, w której wyprowadzimy ten błąd.
30-09-2018 16:44
Mam problem z aktywowaniem Mastercard w telefonie na Xiaomi mi 6. Używałem karty przez dłuższy czas i po którejś aktualizacji zauważyłem że w aplikacji przy karcie wywala że telefon nie spełnia wymagań i nie mogę na nim aktywować karty. Nie zwróciłem na to uwagi, bo karta była już aktywowana i działała, ale dziś po resecie telefonu do ustawień fabrycznych przestała i nadal nie mogę jej aktywować na nowo. Google Pay działa normalnie, ale żadna z kart na które nie musiałbym długo czekać nie działa z Google pay. Co czynić?
30-09-2018 16:47
Czy ten sam problem blokuje aktywowanie karty w najnowszej wersji systemu na mi 6?
12-10-2018 07:23
12-10-2018 07:31
Zgadza się, po aktualizacji aplikacji wyprowadziliśmy ten błąd. Cieszę się, że możesz już w pełni korzystać ze swojej usługi. Dziękuję za wiadomość.
12-10-2018 22:01
Potwierdzam - na Mi8 płatności telefonem działają aż miło. Podziękowania dla obsługi ING za ogarnięcie tematu. Pozdrawiam serdecznie.
12-10-2018 22:06
Cieszę się, że już możesz wygodnie płacić telefonem Również pozdrawiam.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024