Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Dzień dobry,

 

Kiedy zostanie wreszcie naprawiony problem płatnością kartą telefonem ???

 

Telefon xiaomi MI8 Android 8.1 NFC. Póki co brak odzewu z waszej strony..

 

Pozdrawiam,

Michał.

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 1 z 14 (16 213 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Znamy opisaną przez Ciebie sytuację i przepraszamy za nią. Pracujemy nad tym, żeby przywrócić poprawne działanie jak najszybciej będzie to możliwe. 

Tymczasowo zachęcamy do skorzystania z Google Pay - https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/google-pay

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 14 (16 167 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Płatności na Mi 8 w dalszym ciągu nie chodzą. Czy i kiedy problem będzie rozwiązany?
Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 3 z 14 (15 849 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

scorpion85 Pod koniec września/początek października planujemy udostępnić aktualizację Mojego ING mobile, w której wyprowadzimy ten błąd. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 14 (15 764 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Mam problem z aktywowaniem Mastercard w telefonie na Xiaomi mi 6. Używałem karty przez dłuższy czas i po którejś aktualizacji zauważyłem że w aplikacji przy karcie wywala że telefon nie spełnia wymagań i nie mogę na nim aktywować karty. Nie zwróciłem na to uwagi, bo karta była już aktywowana i działała, ale dziś po resecie telefonu do ustawień fabrycznych przestała i nadal nie mogę jej aktywować na nowo. Google Pay działa normalnie, ale żadna z kart na które nie musiałbym długo czekać nie działa z Google pay. Co czynić?

Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 5 z 14 (15 542 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Czy ten sam problem blokuje aktywowanie karty w najnowszej wersji systemu na mi 6?

Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 6 z 14 (15 536 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Mogę potwierdzić że wczorajsza aktualizacja naprawiła problem dla mi 6
Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 7 z 14 (15 226 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Zgadza się, po aktualizacji aplikacji wyprowadziliśmy ten błąd. Cieszę się, że możesz już w pełni korzystać ze swojej usługi. Dziękuję za wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 8 z 14 (15 222 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Potwierdzam - na Mi8 płatności telefonem działają aż miło. Podziękowania dla obsługi ING za ogarnięcie tematu. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 9 z 14 (15 149 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Cieszę się, że już możesz wygodnie płacić telefonem Emotikon: Szczęśliwy Również pozdrawiam.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 10 z 14 (15 147 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy