Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Dzień dobry,

 

Kiedy zostanie wreszcie naprawiony problem płatnością kartą telefonem ???

 

Telefon xiaomi MI8 Android 8.1 NFC. Póki co brak odzewu z waszej strony..

 

Pozdrawiam,

Michał.

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 1 z 14 (15 367 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Znamy opisaną przez Ciebie sytuację i przepraszamy za nią. Pracujemy nad tym, żeby przywrócić poprawne działanie jak najszybciej będzie to możliwe. 

Tymczasowo zachęcamy do skorzystania z Google Pay - https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/google-pay

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 14 (15 321 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Płatności na Mi 8 w dalszym ciągu nie chodzą. Czy i kiedy problem będzie rozwiązany?
Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 3 z 14 (15 003 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

scorpion85 Pod koniec września/początek października planujemy udostępnić aktualizację Mojego ING mobile, w której wyprowadzimy ten błąd. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 14 (14 918 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Mam problem z aktywowaniem Mastercard w telefonie na Xiaomi mi 6. Używałem karty przez dłuższy czas i po którejś aktualizacji zauważyłem że w aplikacji przy karcie wywala że telefon nie spełnia wymagań i nie mogę na nim aktywować karty. Nie zwróciłem na to uwagi, bo karta była już aktywowana i działała, ale dziś po resecie telefonu do ustawień fabrycznych przestała i nadal nie mogę jej aktywować na nowo. Google Pay działa normalnie, ale żadna z kart na które nie musiałbym długo czekać nie działa z Google pay. Co czynić?

Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 5 z 14 (14 696 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Czy ten sam problem blokuje aktywowanie karty w najnowszej wersji systemu na mi 6?

Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 6 z 14 (14 690 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Mogę potwierdzić że wczorajsza aktualizacja naprawiła problem dla mi 6
Odpowiedz
0 Lajków
KKowalczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-09-2018
Wiadomość 7 z 14 (14 380 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Zgadza się, po aktualizacji aplikacji wyprowadziliśmy ten błąd. Cieszę się, że możesz już w pełni korzystać ze swojej usługi. Dziękuję za wiadomość.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 8 z 14 (14 376 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Potwierdzam - na Mi8 płatności telefonem działają aż miło. Podziękowania dla obsługi ING za ogarnięcie tematu. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 9 z 14 (14 303 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Cieszę się, że już możesz wygodnie płacić telefonem Emotikon: Szczęśliwy Również pozdrawiam.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 10 z 14 (14 301 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy