22-08-2018 16:59
Dzień dobry,
Kiedy zostanie wreszcie naprawiony problem płatnością kartą telefonem ???
Telefon xiaomi MI8 Android 8.1 NFC. Póki co brak odzewu z waszej strony..
Pozdrawiam,
Michał.
23-08-2018 16:48
Znamy opisaną przez Ciebie sytuację i przepraszamy za nią. Pracujemy nad tym, żeby przywrócić poprawne działanie jak najszybciej będzie to możliwe.
Tymczasowo zachęcamy do skorzystania z Google Pay - https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/google-pay
22-09-2018 12:44
23-09-2018 19:32
scorpion85 Pod koniec września/początek października planujemy udostępnić aktualizację Mojego ING mobile, w której wyprowadzimy ten błąd.
30-09-2018 16:44
Mam problem z aktywowaniem Mastercard w telefonie na Xiaomi mi 6. Używałem karty przez dłuższy czas i po którejś aktualizacji zauważyłem że w aplikacji przy karcie wywala że telefon nie spełnia wymagań i nie mogę na nim aktywować karty. Nie zwróciłem na to uwagi, bo karta była już aktywowana i działała, ale dziś po resecie telefonu do ustawień fabrycznych przestała i nadal nie mogę jej aktywować na nowo. Google Pay działa normalnie, ale żadna z kart na które nie musiałbym długo czekać nie działa z Google pay. Co czynić?
30-09-2018 16:47
Czy ten sam problem blokuje aktywowanie karty w najnowszej wersji systemu na mi 6?
12-10-2018 07:23
12-10-2018 07:31
Zgadza się, po aktualizacji aplikacji wyprowadziliśmy ten błąd. Cieszę się, że możesz już w pełni korzystać ze swojej usługi. Dziękuję za wiadomość.
12-10-2018 22:01
Potwierdzam - na Mi8 płatności telefonem działają aż miło. Podziękowania dla obsługi ING za ogarnięcie tematu. Pozdrawiam serdecznie.
12-10-2018 22:06
Cieszę się, że już możesz wygodnie płacić telefonem Również pozdrawiam.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024