20-02-2020 18:41
Chciałbym Pani pomóc, natomiast na naszej społeczności nie możemy sprawdzić danych w naszych systemach. Nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Wyjaśnimy to dla Pani, natomiast konieczny jest w tej sytuacji kontakt z nami na jeden z kilku sposobów:
-telefonicznie 32 357 00 69 (jesteśmy tam dostępni 24/7),
-przez wiadomość w Moim ING,
-na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej (nasi specjaliści są dla Pani dostępni w dni robocze 8-24 i soboty 8-22)
05-01-2022 03:12
Przestalem dostawac smsy z ING i w efekcie nie moge sie zalogowac ani dokonac przelewu. Telefon jest zagraniczny ale dzialal od 4 lat bez porblemu. Cos ING zmienilo. Dzis pzrez pol godziny zcekalem na infolinii, w koncu panienka sprawdzila moja tozasamosc i poweidziala ze zaltwia to do 16 stycznia - no a dzis jest 4 stycznia. Porbowalem zainstalowac aplikacje mobilna (by z niej potwierdzac zamiast z smsa) no ale aby ja zalozyc na koncu trzeba wpisac kod sms! Co zmona zrobic procz natychmiastowej zmiany banku i informacji w najrozniejszych mediach co sie dzieje. Duzo ludzi na to sie skarzy- czemu to nie jest zalatwione?
06-01-2022 06:34
Dobrze, że nam to zgłosiłeś. Jeśli zrobiłeś to w formie reklamacji, to wyślij nam jej numer. Poprosimy o szybsze wyjaśnienie Twojej sprawy.
16-01-2022 18:04
Dobrze, że temat został odkopany bo właśnie u mnie też problem wrócił.
Konta nie używam na co dzień, ale ostatnio musiałem pilnie wykonać przelew. Próbowałem w aplikaccji chyba z 5 razy, za kazdym razem wymagało to potwierdzenia sms. Wiadomosci nigdy nie dotarły (a sytuacja miała miejsce tydzień temu). Po zalogowaniu do banku na komputerze udało mi się zlecić przelew bez wymagania autoryzacji sms. Dlatego też, szczęśliwy, że się udało, nie eskalowałem problemu wyżej. Jest to jednak jakaś kpina, system bankowy na którym nie można polegać w nagłej sytuacji. Jeśli działajacy serwis sms to taki problem, to może warto pomyśleć nad innymi kanałami weryfikacji instant.
Numer zagraniczny, od wielu lat ten sam.
17-01-2022 18:50
Aby sprawdzić, co jest tego powodem, proszę, skontaktuj się z nami przez czata w Moim ING. Specjalista zarejestruje zgłoszenie. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
05-06-2022 11:30
06-06-2022 11:36
Chcielibyśmy pomóc, ale nie mamy treści Twojego pytania. Co możemy dla Ciebie wyjaśnić?
12-02-2024 15:34
13-02-2024 15:53
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mogę jednak sprawdzić szczegółów Pani bankowości. Proszę, aby spróbowała Pani wyłączyć i włączyć telefon. Następnie proszę ponowić próbę logowania. Jeśli to nie pomoże, proszę o kontakt z naszą infolinią: +48 32 357 00 69.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz