Odpowiedz

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Chciałbym Pani pomóc, natomiast na naszej społeczności nie możemy sprawdzić danych w naszych systemach. Nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Wyjaśnimy to dla Pani, natomiast konieczny jest w tej sytuacji kontakt z nami na jeden z kilku sposobów:

-telefonicznie 32 357 00 69 (jesteśmy tam dostępni 24/7),

-przez wiadomość w Moim ING,

-na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej (nasi specjaliści są dla Pani dostępni w dni robocze 8-24 i soboty 8-22)

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 11 z 19 (5 766 wyświetleń)

Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Przestalem dostawac smsy z ING i w efekcie nie moge sie zalogowac ani dokonac przelewu.  Telefon jest zagraniczny ale dzialal od 4 lat bez porblemu.  Cos ING zmienilo.  Dzis pzrez pol godziny zcekalem na infolinii, w koncu panienka sprawdzila moja tozasamosc i poweidziala ze zaltwia to do 16 stycznia - no a dzis jest 4 stycznia.  Porbowalem zainstalowac aplikacje mobilna (by z niej potwierdzac zamiast z smsa) no ale aby ja zalozyc na koncu trzeba wpisac kod sms!  Co zmona zrobic procz natychmiastowej zmiany banku i informacji w najrozniejszych mediach co sie dzieje.  Duzo ludzi na to sie skarzy- czemu to nie jest zalatwione?

JacekBubu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-01-2022
Wiadomość 12 z 19 (4 578 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Dobrze, że nam to zgłosiłeś. Jeśli zrobiłeś to w formie reklamacji, to wyślij nam jej numer. Poprosimy o szybsze wyjaśnienie Twojej sprawy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 13 z 19 (4 514 wyświetleń)

Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Dobrze, że temat został odkopany bo właśnie u mnie też problem wrócił.

 

Konta nie używam na co dzień, ale ostatnio musiałem pilnie wykonać przelew. Próbowałem w aplikaccji chyba z 5 razy, za kazdym razem wymagało to potwierdzenia sms. Wiadomosci nigdy nie dotarły (a sytuacja miała miejsce tydzień temu). Po zalogowaniu do banku na komputerze udało mi się zlecić przelew bez wymagania autoryzacji sms. Dlatego też, szczęśliwy, że się udało, nie eskalowałem problemu wyżej. Jest to jednak jakaś kpina, system bankowy na którym nie można polegać w nagłej sytuacji. Jeśli działajacy serwis sms to taki problem, to może warto pomyśleć nad innymi kanałami weryfikacji instant.

 

Numer zagraniczny, od wielu lat ten sam. 

Witek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
18-02-2019
Wiadomość 14 z 19 (4 352 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Aby sprawdzić, co jest tego powodem, proszę, skontaktuj się z nami przez czata w Moim ING. Specjalista zarejestruje zgłoszenie. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 15 z 19 (4 311 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji za granica

 
Odpowiedz
0 Lajków
ryr76
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-06-2022
Wiadomość 16 z 19 (3 376 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Chcielibyśmy pomóc, ale nie mamy treści Twojego pytania. Co możemy dla Ciebie wyjaśnić?


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 17 z 19 (3 338 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Jakieś jaja... No nie jestem w stanie się zalogować. Kilka dni temu jeszcze sms logowania przychodził ale przy robieniu przelewu przychodził za późno a dzisiaj nawet sms logowania przychodzi po pół godziny. Jestem odcięta od pieniędzy. Nie piszcie żeby napisać na czacie ing bo żeby to zrobić trzeba być zalogowanym a żeby być zalogowanym musi przyjść sms który przychodzi po godz. albo pół, w tym czasie już się przedawnia na stronie i nie można się zalogować. Jakiś skandal, mam zęby w ścianę w obcym kraju? Nie będę dzwoniła na infolinię ze Sri Lanki która jest w najdroższej strefie roamingu. Oddajcie mi moje pieniądze.
Odpowiedz
0 Lajków
Blu
Blu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-02-2024
Wiadomość 18 z 19 (790 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mogę jednak sprawdzić szczegółów Pani bankowości. Proszę, aby spróbowała Pani wyłączyć i włączyć telefon. Następnie proszę ponowić próbę logowania. Jeśli to nie pomoże, proszę o kontakt z naszą infolinią: +48 32 357 00 69. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
136
20
02-09-2021
Wiadomość 19 z 19 (731 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy