Odpowiedz

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Chciałbym Pani pomóc, natomiast na naszej społeczności nie możemy sprawdzić danych w naszych systemach. Nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Wyjaśnimy to dla Pani, natomiast konieczny jest w tej sytuacji kontakt z nami na jeden z kilku sposobów:

-telefonicznie 32 357 00 69 (jesteśmy tam dostępni 24/7),

-przez wiadomość w Moim ING,

-na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej (nasi specjaliści są dla Pani dostępni w dni robocze 8-24 i soboty 8-22)

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 11 z 19 (5 990 wyświetleń)

Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Przestalem dostawac smsy z ING i w efekcie nie moge sie zalogowac ani dokonac przelewu.  Telefon jest zagraniczny ale dzialal od 4 lat bez porblemu.  Cos ING zmienilo.  Dzis pzrez pol godziny zcekalem na infolinii, w koncu panienka sprawdzila moja tozasamosc i poweidziala ze zaltwia to do 16 stycznia - no a dzis jest 4 stycznia.  Porbowalem zainstalowac aplikacje mobilna (by z niej potwierdzac zamiast z smsa) no ale aby ja zalozyc na koncu trzeba wpisac kod sms!  Co zmona zrobic procz natychmiastowej zmiany banku i informacji w najrozniejszych mediach co sie dzieje.  Duzo ludzi na to sie skarzy- czemu to nie jest zalatwione?

JacekBubu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-01-2022
Wiadomość 12 z 19 (4 802 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Dobrze, że nam to zgłosiłeś. Jeśli zrobiłeś to w formie reklamacji, to wyślij nam jej numer. Poprosimy o szybsze wyjaśnienie Twojej sprawy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 13 z 19 (4 738 wyświetleń)

Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Dobrze, że temat został odkopany bo właśnie u mnie też problem wrócił.

 

Konta nie używam na co dzień, ale ostatnio musiałem pilnie wykonać przelew. Próbowałem w aplikaccji chyba z 5 razy, za kazdym razem wymagało to potwierdzenia sms. Wiadomosci nigdy nie dotarły (a sytuacja miała miejsce tydzień temu). Po zalogowaniu do banku na komputerze udało mi się zlecić przelew bez wymagania autoryzacji sms. Dlatego też, szczęśliwy, że się udało, nie eskalowałem problemu wyżej. Jest to jednak jakaś kpina, system bankowy na którym nie można polegać w nagłej sytuacji. Jeśli działajacy serwis sms to taki problem, to może warto pomyśleć nad innymi kanałami weryfikacji instant.

 

Numer zagraniczny, od wielu lat ten sam. 

Witek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
18-02-2019
Wiadomość 14 z 19 (4 576 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Aby sprawdzić, co jest tego powodem, proszę, skontaktuj się z nami przez czata w Moim ING. Specjalista zarejestruje zgłoszenie. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 15 z 19 (4 535 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji za granica

 
Odpowiedz
0 Lajków
ryr76
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-06-2022
Wiadomość 16 z 19 (3 600 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Chcielibyśmy pomóc, ale nie mamy treści Twojego pytania. Co możemy dla Ciebie wyjaśnić?


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 17 z 19 (3 562 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Jakieś jaja... No nie jestem w stanie się zalogować. Kilka dni temu jeszcze sms logowania przychodził ale przy robieniu przelewu przychodził za późno a dzisiaj nawet sms logowania przychodzi po pół godziny. Jestem odcięta od pieniędzy. Nie piszcie żeby napisać na czacie ing bo żeby to zrobić trzeba być zalogowanym a żeby być zalogowanym musi przyjść sms który przychodzi po godz. albo pół, w tym czasie już się przedawnia na stronie i nie można się zalogować. Jakiś skandal, mam zęby w ścianę w obcym kraju? Nie będę dzwoniła na infolinię ze Sri Lanki która jest w najdroższej strefie roamingu. Oddajcie mi moje pieniądze.
Odpowiedz
0 Lajków
Blu
Blu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-02-2024
Wiadomość 18 z 19 (1 014 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mogę jednak sprawdzić szczegółów Pani bankowości. Proszę, aby spróbowała Pani wyłączyć i włączyć telefon. Następnie proszę ponowić próbę logowania. Jeśli to nie pomoże, proszę o kontakt z naszą infolinią: +48 32 357 00 69. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 19 z 19 (955 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy