Odpowiedz

Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Co się dzieje z kanałem SMSów weryfikacyjnych? Próbowałem kilkukrotnie wykonać przelew, SMS weryfikacyjny dociera do mnie po ponad 30 minutach, w tym czasie zlecenie w aplikacji dawno się resetuje, aplikacja wraca do ekranu domowego i SMS jest bezużyteczny.
Odpowiedz
0 Lajków
Witek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
18-02-2019
Wiadomość 1 z 19 (27 189 wyświetleń)

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

[ Edytowane ]

Witek Nie mamy sygnałów, aby kody SMS docierały z opóźnieniem. Czy nadal masz ten kłopot?

W takich sytuacjach często pomaga wyłączenie i uruchomienie ponowne telefonu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 19 (27 162 wyświetleń)

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Restart telefonu to pierwsze co zrobiłem. Kolejnym było wysłanie do siebie sms'a od innej osoby, w celu sprawdzenia czy to nie problem z siecią (na tym etapie myślałem jeszcze, że wiadomości wcale nie dojdą)

Rano udało mi się w końcu wykonać przelew, jednak smsy wciąż dochodziły z około 30 minutowym opóźnieniem. Skończyło się gapieniem w ekran telefonu przez pół godziny i pukaniem co chwilę w ekran, żeby się ekran nie wygasił a aplikacja nie wylogowała.

Przed chwilą sprawdzałem (wchodząc w edycję danych osobowych aplikacji co wymaga podania kodu) i aktualnie już opóźnienia nie ma. Przelew, który próbowałem wczoraj i dziś rano wykonać był dosyć pilny więc cała sytuacja była stresująca.

Nie wiem na ile to może być istotne, ale numer telefonu, którego używam do weryfikacji jest numerem zagranicznym.
Witek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
18-02-2019
Wiadomość 3 z 19 (27 157 wyświetleń)

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Proszę, wyślij do nas w tej sprawie wiadomość w Moim ING przez zakładkę ,,Wiadomości". 
Możesz napisać do nas także na czacie od 8:00 do 20:00. Usługę znajdziesz w prawym, dolnym rogu po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. 
Sprawdzimy to w systemie i postaramy się ustalić przyczynę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 19 (27 152 wyświetleń)

Autoryzacja transakcji za granica

Przebywam za granica. Kody sms nie dochodza na telefon. Ani na ang numer ani na polski. Zainstalowalem aplikacje ing ale ona takze prosi o podanie kodu z smsa. Jak to zmienic zeby ominac smsy? Aplikacja miala zapewniac autoryzacje bez kodow wysylanych smsem?
Bartek85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
10-06-2019
Wiadomość 5 z 19 (26 840 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji za granica

System w banku sam zdecyduje czy potrzeba kod czy tylko potwierdzenie w aplikacji, w moim przypadku wymaga SMS zawsze przy transakcjach z nowym odbiorcą. Nawet jeśli jestem na komputerze trzeba sms a nie potwierdzenie w aplikacji.

Może ktoś z banku się wypowie co do tego ze sms nie przychodzi...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 19 (26 815 wyświetleń)

Re: Autoryzacja transakcji za granica

Bartek85, o sposobie potwierdzenia przelewu czy innej dyspozycji, decyduje nasz algorytm. Nie ma to znaczenia, czy masz aplikację, czy też nie. Potwierdzenie dyspozycji może nastąpić poprzez kod z SMSa lub w aplikacji - nie można ustalić jednej metody autoryzacji jako domyślnej.

 

Wiadomości z kodami autoryzacyjnymi wysyłamy na numer telefonu, który wskazałeś w naszym banku. Możesz go sprawdzić w Moim ING - zakładka Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Jeśli jest on poprawny, proszę spróbuj zresetować telefon. To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 7 z 19 (26 809 wyświetleń)

Autoryzacja transakcji sms

Mam identyczny problem. Sms przychodzi po dłuższym czasie lub nie przychodzi w ogóle. Uniemożliwia to mi wykonanie transakcji. Jeszcze ok jak mogę coś wykonać później, ale jak płacę np. za bilety lotnicze przez dotpay to jest masakra, bo muszę czekać na sms, a strona banku mnie wylogowuje i muszę rezerwację zaczynać od początku z zupełnie innymi cenami biletów. Resetowałam telefon, wysyłałam do siebie smsy. Anulowałam transakcje w banku, żeby dostać kolejny kod. Dzieję się tak bardzo często i już mnie to zaczyna denerwować.

monika2111
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
22-09-2019
Wiadomość 8 z 19 (25 321 wyświetleń)

Re: Autoryzacja transakcji sms

@monika2111 Uprzejmie proszę, napisz do nas wiadomość w tej sprawie przez Moje ING. Przez forum Społeczność nie mam wglądu do systemu, dlatego ciężko mi odnieść się do Twojej sytuacji. Dzięki wiadomości w bankowości internetowej przyjrzymy się jej. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Mam nadzieję, że szybko znajdziemy rozwiązanie. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 9 z 19 (25 172 wyświetleń)

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Szanowni Państwo,

dokonuję zakupów przez internet za pomocą karty Visa ING bardzo często. Ostatnio bez problemów udało mi się tego dokonać 16 lutego.  Niestety dzisiaj kilkakrotne próby zapłacenia kartą nie powiodły się. Strona  potwierdzeni34em się pojawia, ale SMS nie przychodzi w ogóle. Byłam w oddziale banku, poradzono mi kontakt z informatykami. Być może cała sytuacja ma związek ze zmianą układu graficznego strony.

Odpowiedz
0 Lajków
gawarecka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-02-2020
Wiadomość 10 z 19 (22 138 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy