18-02-2019 23:20
19-02-2019 21:45 | Edytowano: 19-02-2019 21:45
Witek Nie mamy sygnałów, aby kody SMS docierały z opóźnieniem. Czy nadal masz ten kłopot?
W takich sytuacjach często pomaga wyłączenie i uruchomienie ponowne telefonu.
19-02-2019 22:01
19-02-2019 22:06
Proszę, wyślij do nas w tej sprawie wiadomość w Moim ING przez zakładkę ,,Wiadomości".
Możesz napisać do nas także na czacie od 8:00 do 20:00. Usługę znajdziesz w prawym, dolnym rogu po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową.
Sprawdzimy to w systemie i postaramy się ustalić przyczynę.
10-06-2019 07:43
10-06-2019 18:48
10-06-2019 20:58
Bartek85, o sposobie potwierdzenia przelewu czy innej dyspozycji, decyduje nasz algorytm. Nie ma to znaczenia, czy masz aplikację, czy też nie. Potwierdzenie dyspozycji może nastąpić poprzez kod z SMSa lub w aplikacji - nie można ustalić jednej metody autoryzacji jako domyślnej.
Wiadomości z kodami autoryzacyjnymi wysyłamy na numer telefonu, który wskazałeś w naszym banku. Możesz go sprawdzić w Moim ING - zakładka Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Jeśli jest on poprawny, proszę spróbuj zresetować telefon. To powinno pomóc
22-09-2019 16:57
Mam identyczny problem. Sms przychodzi po dłuższym czasie lub nie przychodzi w ogóle. Uniemożliwia to mi wykonanie transakcji. Jeszcze ok jak mogę coś wykonać później, ale jak płacę np. za bilety lotnicze przez dotpay to jest masakra, bo muszę czekać na sms, a strona banku mnie wylogowuje i muszę rezerwację zaczynać od początku z zupełnie innymi cenami biletów. Resetowałam telefon, wysyłałam do siebie smsy. Anulowałam transakcje w banku, żeby dostać kolejny kod. Dzieję się tak bardzo często i już mnie to zaczyna denerwować.
23-09-2019 18:15
@monika2111 Uprzejmie proszę, napisz do nas wiadomość w tej sprawie przez Moje ING. Przez forum Społeczność nie mam wglądu do systemu, dlatego ciężko mi odnieść się do Twojej sytuacji. Dzięki wiadomości w bankowości internetowej przyjrzymy się jej. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Mam nadzieję, że szybko znajdziemy rozwiązanie.
19-02-2020 18:33
Szanowni Państwo,
dokonuję zakupów przez internet za pomocą karty Visa ING bardzo często. Ostatnio bez problemów udało mi się tego dokonać 16 lutego. Niestety dzisiaj kilkakrotne próby zapłacenia kartą nie powiodły się. Strona potwierdzeni34em się pojawia, ale SMS nie przychodzi w ogóle. Byłam w oddziale banku, poradzono mi kontakt z informatykami. Być może cała sytuacja ma związek ze zmianą układu graficznego strony.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024