Odpowiedz

Moje ing w " Mój sejf" android 14

Witam. Po zmianie telefonu pojawil się problem z działaniem aplikacji Moje Ing. Posiadam osobne rachunki i aplikacje.
1. W menu
2. W "mój sejf"
Tak aby działały równolegle.
Jak wyżej. Po zmianie telefonu przerzuciłem jedną do sejfu i wszystko było w porządku do momentu synchronizacji aplikacji z kontem bsnkowym. Po synchronizacji aplikacja od razu się wyłącza i przy próbie pionowego uruchomienia prosi jedynie o dostęp do lokalizacji po czym się wyłącza. Próbowałem już wszystkiego (odinstalowanie, czyszczenie pamięci, ponowne instalowanie) nic nie pomogło.
Odpowiedz
0 Lajków
Matpal
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (910 wyświetleń)

Re: Moje ing w " Mój sejf" android 14

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Specjaliści przekażą Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i postaramy się to sprawdzić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
527
118
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (714 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w aplikacji w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną o

...

28-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną opcją pozbyci

...

28-02-2024
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

Korzystam z Moje ING i mam Konto z Lwem Direct.

28-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy