Witam. Po zmianie telefonu pojawil się problem z działaniem aplikacji Moje Ing. Posiadam osobne rachunki i aplikacje. 1. W menu 2. W "mój sejf" Tak aby działały równolegle. Jak wyżej. Po zmianie telefonu przerzuciłem jedną do sejfu i wszystko było w porządku do momentu synchronizacji aplikacji z kontem bsnkowym. Po synchronizacji aplikacja od razu się wyłącza i przy próbie pionowego uruchomienia prosi jedynie o dostęp do lokalizacji po czym się wyłącza. Próbowałem już wszystkiego (odinstalowanie, czyszczenie pamięci, ponowne instalowanie) nic nie pomogło.
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Specjaliści przekażą Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i postaramy się to sprawdzić.
** Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?
To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...