Odpowiedz

Moje ing w " Mój sejf" android 14

Witam. Po zmianie telefonu pojawil się problem z działaniem aplikacji Moje Ing. Posiadam osobne rachunki i aplikacje.
1. W menu
2. W "mój sejf"
Tak aby działały równolegle.
Jak wyżej. Po zmianie telefonu przerzuciłem jedną do sejfu i wszystko było w porządku do momentu synchronizacji aplikacji z kontem bsnkowym. Po synchronizacji aplikacja od razu się wyłącza i przy próbie pionowego uruchomienia prosi jedynie o dostęp do lokalizacji po czym się wyłącza. Próbowałem już wszystkiego (odinstalowanie, czyszczenie pamięci, ponowne instalowanie) nic nie pomogło.
Odpowiedz
0 Lajków
Matpal
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 369 wyświetleń)

Re: Moje ing w " Mój sejf" android 14

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Specjaliści przekażą Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i postaramy się to sprawdzić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 173 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy