04-08-2019 21:10
06-08-2019 08:58
Pracujemy nad taką funkcjonalnością. Jak tylko będziemy znali termin wdrożenia, damy Wam znać.
20-09-2019 20:35
Rozumiem, że wdrożenie jest planowane na listopad?
21-09-2019 21:08
Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy
Na pewno damy znać, gdy będziemy mieli pewną informację.
13-11-2019 20:07
14-11-2019 20:11
Faktycznie, w nowej Tabeli Opłat i Prowizji (ważnej od 29 listopada 2019 r.) jest pozycja związana z prośbą o przelew BLIK. O dokładnej dacie uruchomienia tej opcji będziemy jeszcze informować. Uzależnione jest to od operatora rozliczeń BLIK oraz pozostałych banków korzystających z BLIK. Zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i śledzenie Aktualności.
20-12-2019 08:54
27-12-2019 13:00
Na ten moment nie możemy podać Wam jeszcze szczegółów. Zapewniamy jednak, że pracujemy nad jej wdrożeniem.
07-01-2020 16:12
08-01-2020 15:42
Cały czas pracujemy nad tym tematem
Niestety nie znamy jeszcze przybliżonej daty. Jeśli coś się zmieni - damy znać.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |