Odpowiedz

Płatność telefonem - aktywacja karty

Witam. Zamówiłem sobie nową kartę,a dokładniej Euro Mastercard, by móc płacić zbliżeniowo telefonem. Aktywowałem kartę w aplikacji mobilnej i wyskoczyła informacja, że aby aktywować kartę muszę ją przy pierwszej transakcji włożyć do terminala i zatwierdzić pinem. No właśnie, stąd pytanie. Skoro nie mam fizycznej karty to jak mam to zrobić? Chyba, że karta jest już aktywna, jak pokazuje status?

Odpowiedz
0 Lajków
dombrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
07-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 356 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - aktywacja karty

Witaj, 

 

jeśli zamówiłeś kartę Mastercard w EUR, to tę kartę wydajemy w formie tradycyjnej - plastiku. Co ważne - tej karty nie możesz dodać do płatności telefonem za pomocą NFC, jedynie do płatności w Apple Pay. Jednak by karta działała prawidłowo z Apple Pay musisz jej najpierw użyć wraz z nadanym samodzielnie kodem PIN w standardowym sklepie, bankomacie w Polsce. Tylko w ten sposób aktywujesz dane na karcie i przypiszesz do niej PIN. Jeśli nie użyjesz karty z PIN - nie będziesz jej mógł dodać do Apple Pay. 

 

Dodam, że zamówiona kartę wysłaliśmy na Twój adres do korespondencji, który u nas podałeś. Powinna ona dotrzeć do Ciebie do 8 dni roboczych. Nie rekomendujemy aktywacji karty przed jej otrzymaniem, to może wpłynąć na bezpieczeństwo Twoich finansów. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (3 204 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy