01-02-2020 16:07
Witam. Zamówiłem sobie nową kartę,a dokładniej Euro Mastercard, by móc płacić zbliżeniowo telefonem. Aktywowałem kartę w aplikacji mobilnej i wyskoczyła informacja, że aby aktywować kartę muszę ją przy pierwszej transakcji włożyć do terminala i zatwierdzić pinem. No właśnie, stąd pytanie. Skoro nie mam fizycznej karty to jak mam to zrobić? Chyba, że karta jest już aktywna, jak pokazuje status?
02-02-2020 16:38
Witaj,
jeśli zamówiłeś kartę Mastercard w EUR, to tę kartę wydajemy w formie tradycyjnej - plastiku. Co ważne - tej karty nie możesz dodać do płatności telefonem za pomocą NFC, jedynie do płatności w Apple Pay. Jednak by karta działała prawidłowo z Apple Pay musisz jej najpierw użyć wraz z nadanym samodzielnie kodem PIN w standardowym sklepie, bankomacie w Polsce. Tylko w ten sposób aktywujesz dane na karcie i przypiszesz do niej PIN. Jeśli nie użyjesz karty z PIN - nie będziesz jej mógł dodać do Apple Pay.
Dodam, że zamówiona kartę wysłaliśmy na Twój adres do korespondencji, który u nas podałeś. Powinna ona dotrzeć do Ciebie do 8 dni roboczych. Nie rekomendujemy aktywacji karty przed jej otrzymaniem, to może wpłynąć na bezpieczeństwo Twoich finansów.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |