- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Płatność telefonem - aktywacja karty
01-02-2020 16:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Zamówiłem sobie nową kartę,a dokładniej Euro Mastercard, by móc płacić zbliżeniowo telefonem. Aktywowałem kartę w aplikacji mobilnej i wyskoczyła informacja, że aby aktywować kartę muszę ją przy pierwszej transakcji włożyć do terminala i zatwierdzić pinem. No właśnie, stąd pytanie. Skoro nie mam fizycznej karty to jak mam to zrobić? Chyba, że karta jest już aktywna, jak pokazuje status?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-02-2020 16:38
Re: Płatność telefonem - aktywacja karty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
jeśli zamówiłeś kartę Mastercard w EUR, to tę kartę wydajemy w formie tradycyjnej - plastiku. Co ważne - tej karty nie możesz dodać do płatności telefonem za pomocą NFC, jedynie do płatności w Apple Pay. Jednak by karta działała prawidłowo z Apple Pay musisz jej najpierw użyć wraz z nadanym samodzielnie kodem PIN w standardowym sklepie, bankomacie w Polsce. Tylko w ten sposób aktywujesz dane na karcie i przypiszesz do niej PIN. Jeśli nie użyjesz karty z PIN - nie będziesz jej mógł dodać do Apple Pay.
Dodam, że zamówiona kartę wysłaliśmy na Twój adres do korespondencji, który u nas podałeś. Powinna ona dotrzeć do Ciebie do 8 dni roboczych. Nie rekomendujemy aktywacji karty przed jej otrzymaniem, to może wpłynąć na bezpieczeństwo Twoich finansów.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość