01-02-2020 16:07
Witam. Zamówiłem sobie nową kartę,a dokładniej Euro Mastercard, by móc płacić zbliżeniowo telefonem. Aktywowałem kartę w aplikacji mobilnej i wyskoczyła informacja, że aby aktywować kartę muszę ją przy pierwszej transakcji włożyć do terminala i zatwierdzić pinem. No właśnie, stąd pytanie. Skoro nie mam fizycznej karty to jak mam to zrobić? Chyba, że karta jest już aktywna, jak pokazuje status?
02-02-2020 16:38
Witaj,
jeśli zamówiłeś kartę Mastercard w EUR, to tę kartę wydajemy w formie tradycyjnej - plastiku. Co ważne - tej karty nie możesz dodać do płatności telefonem za pomocą NFC, jedynie do płatności w Apple Pay. Jednak by karta działała prawidłowo z Apple Pay musisz jej najpierw użyć wraz z nadanym samodzielnie kodem PIN w standardowym sklepie, bankomacie w Polsce. Tylko w ten sposób aktywujesz dane na karcie i przypiszesz do niej PIN. Jeśli nie użyjesz karty z PIN - nie będziesz jej mógł dodać do Apple Pay.
Dodam, że zamówiona kartę wysłaliśmy na Twój adres do korespondencji, który u nas podałeś. Powinna ona dotrzeć do Ciebie do 8 dni roboczych. Nie rekomendujemy aktywacji karty przed jej otrzymaniem, to może wpłynąć na bezpieczeństwo Twoich finansów.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S