04-08-2019 21:10
06-08-2019 08:58
Pracujemy nad taką funkcjonalnością. Jak tylko będziemy znali termin wdrożenia, damy Wam znać.
20-09-2019 20:35
Rozumiem, że wdrożenie jest planowane na listopad?
21-09-2019 21:08
Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy
Na pewno damy znać, gdy będziemy mieli pewną informację.
13-11-2019 20:07
14-11-2019 20:11
Faktycznie, w nowej Tabeli Opłat i Prowizji (ważnej od 29 listopada 2019 r.) jest pozycja związana z prośbą o przelew BLIK. O dokładnej dacie uruchomienia tej opcji będziemy jeszcze informować. Uzależnione jest to od operatora rozliczeń BLIK oraz pozostałych banków korzystających z BLIK. Zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i śledzenie Aktualności.
20-12-2019 08:54
27-12-2019 13:00
Na ten moment nie możemy podać Wam jeszcze szczegółów. Zapewniamy jednak, że pracujemy nad jej wdrożeniem.
07-01-2020 16:12
08-01-2020 15:42
Cały czas pracujemy nad tym tematem Niestety nie znamy jeszcze przybliżonej daty. Jeśli coś się zmieni - damy znać.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024