Odpowiedz

Prośba o przelew BLIK

Kiedy zamierzacie państwo udostępnić usługę prośbę o przelewy BLIK jak zapowiadano w obowiązującym od 4 sierpnia regulaminie?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 20 (11 707 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Pracujemy nad taką funkcjonalnością. Jak tylko będziemy znali termin wdrożenia, damy Wam znać.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 20 (11 586 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Rozumiem, że wdrożenie jest planowane na listopad?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 20 (11 162 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy Emotikon: Szczęśliwy 

Na pewno damy znać, gdy będziemy mieli pewną informację. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 20 (11 133 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Jeśli dobrze rozumiem, zmiany w regulaminie i tabeli opłat które będą obowiązywać od 29 listopada wprowadzają prośbę o BLIK, tak?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 20 (10 261 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Faktycznie, w nowej Tabeli Opłat i Prowizji (ważnej od 29 listopada 2019 r.) jest pozycja związana z prośbą o przelew BLIK. O dokładnej dacie uruchomienia tej opcji będziemy jeszcze informować.  Uzależnione jest to od operatora rozliczeń BLIK oraz pozostałych banków korzystających z BLIK. Zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i śledzenie Aktualności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 6 z 20 (10 230 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Czy już coś wiadomo? BLIK opublikował już nawet film jak przelew na telefon ma wyglądać, można liczyć że ING wprowadzi funkcjonalność w tym roku czy w styczniu?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 20 (9 544 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Na ten moment nie możemy podać Wam jeszcze szczegółów. Zapewniamy jednak, że pracujemy nad jej wdrożeniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 20 (9 173 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Czy możecie chociaż zdradzić czy będzie to styczeń czy jednak późniejszy miesiąc? Wiem, że nie jest to zależne tylko od banku, ale zmiany w waszym regulaminie są obecne od sierpnia ubiegłego roku i nadal nie ma informacji kiedy tego typu usługi można się spodziewać...

Skoro BLIK otrzymał pozwolenie na wprowadzenie usługi na rynek a ING jest na to rzekomo przygotowane od sierpnia to na co jeszcze trzeba czekać ?

Proszę mnie oświecić.
Tak jest w tym banku jest ze wszystkim; najpierw zapowiedź wprowadzenia zmiany a potem długo nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 20 (8 726 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Cały czas pracujemy nad tym tematem Emotikon: Szczęśliwy Niestety nie znamy jeszcze przybliżonej daty. Jeśli coś się zmieni - damy znać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 10 z 20 (8 668 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy