04-08-2019 21:10
06-08-2019 08:58
Pracujemy nad taką funkcjonalnością. Jak tylko będziemy znali termin wdrożenia, damy Wam znać.
20-09-2019 20:35
Rozumiem, że wdrożenie jest planowane na listopad?
21-09-2019 21:08
Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy
Na pewno damy znać, gdy będziemy mieli pewną informację.
13-11-2019 20:07
14-11-2019 20:11
Faktycznie, w nowej Tabeli Opłat i Prowizji (ważnej od 29 listopada 2019 r.) jest pozycja związana z prośbą o przelew BLIK. O dokładnej dacie uruchomienia tej opcji będziemy jeszcze informować. Uzależnione jest to od operatora rozliczeń BLIK oraz pozostałych banków korzystających z BLIK. Zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i śledzenie Aktualności.
20-12-2019 08:54
27-12-2019 13:00
Na ten moment nie możemy podać Wam jeszcze szczegółów. Zapewniamy jednak, że pracujemy nad jej wdrożeniem.
07-01-2020 16:12
08-01-2020 15:42
Cały czas pracujemy nad tym tematem
Niestety nie znamy jeszcze przybliżonej daty. Jeśli coś się zmieni - damy znać.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |