Odpowiedz

Prośba o przelew BLIK

Kiedy zamierzacie państwo udostępnić usługę prośbę o przelewy BLIK jak zapowiadano w obowiązującym od 4 sierpnia regulaminie?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 20 (14 122 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Pracujemy nad taką funkcjonalnością. Jak tylko będziemy znali termin wdrożenia, damy Wam znać.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 20 (14 001 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Rozumiem, że wdrożenie jest planowane na listopad?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 20 (13 577 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy Emotikon: Szczęśliwy 

Na pewno damy znać, gdy będziemy mieli pewną informację. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 20 (13 548 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Jeśli dobrze rozumiem, zmiany w regulaminie i tabeli opłat które będą obowiązywać od 29 listopada wprowadzają prośbę o BLIK, tak?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 20 (12 676 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Faktycznie, w nowej Tabeli Opłat i Prowizji (ważnej od 29 listopada 2019 r.) jest pozycja związana z prośbą o przelew BLIK. O dokładnej dacie uruchomienia tej opcji będziemy jeszcze informować.  Uzależnione jest to od operatora rozliczeń BLIK oraz pozostałych banków korzystających z BLIK. Zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i śledzenie Aktualności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 6 z 20 (12 645 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Czy już coś wiadomo? BLIK opublikował już nawet film jak przelew na telefon ma wyglądać, można liczyć że ING wprowadzi funkcjonalność w tym roku czy w styczniu?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 20 (11 959 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Na ten moment nie możemy podać Wam jeszcze szczegółów. Zapewniamy jednak, że pracujemy nad jej wdrożeniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 8 z 20 (11 588 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Czy możecie chociaż zdradzić czy będzie to styczeń czy jednak późniejszy miesiąc? Wiem, że nie jest to zależne tylko od banku, ale zmiany w waszym regulaminie są obecne od sierpnia ubiegłego roku i nadal nie ma informacji kiedy tego typu usługi można się spodziewać...

Skoro BLIK otrzymał pozwolenie na wprowadzenie usługi na rynek a ING jest na to rzekomo przygotowane od sierpnia to na co jeszcze trzeba czekać ?

Proszę mnie oświecić.
Tak jest w tym banku jest ze wszystkim; najpierw zapowiedź wprowadzenia zmiany a potem długo nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 20 (11 141 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Cały czas pracujemy nad tym tematem Emotikon: Szczęśliwy Niestety nie znamy jeszcze przybliżonej daty. Jeśli coś się zmieni - damy znać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 10 z 20 (11 083 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy