Odpowiedz

Prośba o przelew BLIK

Kiedy zamierzacie państwo udostępnić usługę prośbę o przelewy BLIK jak zapowiadano w obowiązującym od 4 sierpnia regulaminie?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 20 (11 259 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Pracujemy nad taką funkcjonalnością. Jak tylko będziemy znali termin wdrożenia, damy Wam znać.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 2 z 20 (11 138 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Rozumiem, że wdrożenie jest planowane na listopad?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 20 (10 714 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy Emotikon: Szczęśliwy 

Na pewno damy znać, gdy będziemy mieli pewną informację. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 20 (10 685 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Jeśli dobrze rozumiem, zmiany w regulaminie i tabeli opłat które będą obowiązywać od 29 listopada wprowadzają prośbę o BLIK, tak?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 20 (9 813 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Faktycznie, w nowej Tabeli Opłat i Prowizji (ważnej od 29 listopada 2019 r.) jest pozycja związana z prośbą o przelew BLIK. O dokładnej dacie uruchomienia tej opcji będziemy jeszcze informować.  Uzależnione jest to od operatora rozliczeń BLIK oraz pozostałych banków korzystających z BLIK. Zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i śledzenie Aktualności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
332
65
04-09-2015
Wiadomość 6 z 20 (9 782 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Czy już coś wiadomo? BLIK opublikował już nawet film jak przelew na telefon ma wyglądać, można liczyć że ING wprowadzi funkcjonalność w tym roku czy w styczniu?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 20 (9 096 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Na ten moment nie możemy podać Wam jeszcze szczegółów. Zapewniamy jednak, że pracujemy nad jej wdrożeniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 20 (8 725 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Czy możecie chociaż zdradzić czy będzie to styczeń czy jednak późniejszy miesiąc? Wiem, że nie jest to zależne tylko od banku, ale zmiany w waszym regulaminie są obecne od sierpnia ubiegłego roku i nadal nie ma informacji kiedy tego typu usługi można się spodziewać...

Skoro BLIK otrzymał pozwolenie na wprowadzenie usługi na rynek a ING jest na to rzekomo przygotowane od sierpnia to na co jeszcze trzeba czekać ?

Proszę mnie oświecić.
Tak jest w tym banku jest ze wszystkim; najpierw zapowiedź wprowadzenia zmiany a potem długo nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 20 (8 278 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK

Cały czas pracujemy nad tym tematem Emotikon: Szczęśliwy Niestety nie znamy jeszcze przybliżonej daty. Jeśli coś się zmieni - damy znać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
576
123
19-03-2018
Wiadomość 10 z 20 (8 220 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy