01-12-2022 02:23
Dobry Wieczór!
Mam pytanie, ponieważ posiadam telefon Samsung s22 na androidzie 13 i wszystkie inne aplikację chodzą płynnie, a moje ing chodzi strasznie mozolnie.
Na innym modelu, który miałem wcześniej z rodziny samsunga wszystko śmigało jak trzeba.
Proszę o pomoc.
Dziękuję.
02-12-2022 06:38
Dzień dobry
Jeśli pojawia się u Ciebie kłopot z płynnym działaniem aplikacji, spróbuj proszę wyczyścić jej dane w ustawienia telefonu i aktywują ją raz jeszcze. Możesz ją też przeinstalować.
Sprawdź również, czy Twoja przeglądarka Chrome na telefonie jest aktualna. Warto też upewnić się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji systemowej Android System WebView. Jeśli to nie pomoże, proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej.
Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
02-12-2022 07:11
02-12-2022 18:38
Już na 3 razy wszystko czyściłem i instalowałem od nowa. Wszystko jest aktualne i świeże, więc więcej pomysłów nie mam.
Dodam jeszcze, że kolega z pracy, który posiada inny model telefonu nie ma z niczym problemu, bo porównywaliśmy i jest straszna przepaść.
Bardzo lubię ING, dlatego proszę o pomoc nie tylko dla mnie, ale dla innych użytkowników również.
03-12-2022 18:04
Nie ma absolutnie sensu nic czyścić, ani instalować od nowa. U mnie problemy występują na nowym S22+, więc to problem po stronie ING, a nie naszych telefonów.
12-12-2022 13:01
Przekazaliśmy Wasze zgłoszenia do działu IT. Analizujemy temat, możecie też zgłosić nam to na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, wtedy będziemy mogli odnieść się indywidualnie do każdego zgłoszenia.
12-12-2022 15:35
19-12-2022 17:53
19-12-2022 19:12
Daj znać, czy kłopot występuje na najnowszej wersji aplikacji, czyli 4.8.0?
19-12-2022 21:49 | Edytowano: 19-12-2022 21:51
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024