Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Witam

 

Po reinstalacji Androida (wersja 5.1) nie mogę pobrać ze sklepu google aplikacji Moje ING. Google Play Store go nie znajduje w sklepie. Kiedy wchodzę w konto google i historię aplikacji widzę apkę ING którą miałem wcześniej zainstalowaną, ale kliknięcie na niej kończy się komunikatem o treści poniżej:

 

"Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją"

 

Jeszcze dzisiaj rano na starej wersji Androida aplikacja działała. Jest jakieś wyjście, czy zostaje zmiana telefonu na nowszy? 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 1 z 11 (13 641 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Znamy opisany przez Ciebie błąd. Pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Proszę daj nam jeszcze chwilę czasuEmotikon: Szczęśliwy aplikacja znów będzie dostępna na wersję systemu Android 5.0 i 5.1 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 11 (13 566 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

To czekam niecierpliwie Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 11 (13 557 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Niestety, aktualizacja z 30 kwietnia nie pozwala mi na instalację aplikacji na Androidzie 5.1 Lollipop. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 4 z 11 (13 314 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Czy Twój telefon jest rootowany? Jeśli tak, to nie pobierzesz aplikacji na swój telefon. W innym przypadku wyślij do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 5 z 11 (13 275 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Telefon nie jest rootowany. Model smartfona to Meizu M2 Note, wersja systemu Android 5.1 z nakładką systemową Flyme 6.2.1.0G.

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 6 z 11 (13 218 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Boch W ustawieniach swojego telefonu w zainstalowanych aplikacjach znajdź Sklep Google Play. 
Usuń w szczegółach aplikacji jej dane.
Następnie spróbuj raz jeszcze pobrać naszą aplikację. 
Daj znać, czy się udało. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 11 (12 943 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

[ Edytowane ]

Ok, spróbuję. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 8 z 11 (12 919 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Bez zmian. Wciąż nie widzę Moje ING w sklepie Google Play. Odinstalowałem nawet GP całkowicie i zainstalowałem ponownie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 9 z 11 (12 911 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 10 z 11 (12 830 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy