Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Witam

 

Po reinstalacji Androida (wersja 5.1) nie mogę pobrać ze sklepu google aplikacji Moje ING. Google Play Store go nie znajduje w sklepie. Kiedy wchodzę w konto google i historię aplikacji widzę apkę ING którą miałem wcześniej zainstalowaną, ale kliknięcie na niej kończy się komunikatem o treści poniżej:

 

"Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją"

 

Jeszcze dzisiaj rano na starej wersji Androida aplikacja działała. Jest jakieś wyjście, czy zostaje zmiana telefonu na nowszy? 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
13-04-2020
Wiadomość 1 z 11 (1 797 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Znamy opisany przez Ciebie błąd. Pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Proszę daj nam jeszcze chwilę czasuEmotikon: Szczęśliwy aplikacja znów będzie dostępna na wersję systemu Android 5.0 i 5.1 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MirosławP
Moderator
Moderator icon
411
125
25-03-2016
Wiadomość 2 z 11 (1 722 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

To czekam niecierpliwie Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 11 (1 713 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Niestety, aktualizacja z 30 kwietnia nie pozwala mi na instalację aplikacji na Androidzie 5.1 Lollipop. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
13-04-2020
Wiadomość 4 z 11 (1 469 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Czy Twój telefon jest rootowany? Jeśli tak, to nie pobierzesz aplikacji na swój telefon. W innym przypadku wyślij do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
226
57
12-04-2017
Wiadomość 5 z 11 (1 431 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Telefon nie jest rootowany. Model smartfona to Meizu M2 Note, wersja systemu Android 5.1 z nakładką systemową Flyme 6.2.1.0G.

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
13-04-2020
Wiadomość 6 z 11 (1 375 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Boch W ustawieniach swojego telefonu w zainstalowanych aplikacjach znajdź Sklep Google Play. 
Usuń w szczegółach aplikacji jej dane.
Następnie spróbuj raz jeszcze pobrać naszą aplikację. 
Daj znać, czy się udało. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
585
126
07-06-2017
Wiadomość 7 z 11 (1 100 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

[ Edytowane ]

Ok, spróbuję. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
13-04-2020
Wiadomość 8 z 11 (1 076 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Bez zmian. Wciąż nie widzę Moje ING w sklepie Google Play. Odinstalowałem nawet GP całkowicie i zainstalowałem ponownie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
13-04-2020
Wiadomość 9 z 11 (1 067 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
158
19
02-11-2016
Wiadomość 10 z 11 (986 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pytanie odnośnie decyzji wstępnej kredytu

Jeśli chcesz skorzystać z wakacyjnej promocji, konieczne jest złożenie nowego wniosku. 

16-07-2020
Re.: Ing business

a jak teraz sprawa wygląda?

da się przez blik, czy szybki przelew (a właściwie czy będzie się dało?)

bo faktycznie zastanawiam się nad zmianą banku, w innych kontach korporacyjnych nie ma takiego proble

...

16-07-2020
Re: Zamknięcie larty kredytowej w trybie natychmiastowtym - brak zgody na zmianę warunków

Kartę kredytową zamykamy ze skutkiem natychmiastowym, jeśli taką dyspozycję złożysz w naszym oddziale. Ważne jest to, żeby była ona w całości spłacona i żadne płatności nie czekały na zaksięgowanie. 

...

16-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy