Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Witam

 

Po reinstalacji Androida (wersja 5.1) nie mogę pobrać ze sklepu google aplikacji Moje ING. Google Play Store go nie znajduje w sklepie. Kiedy wchodzę w konto google i historię aplikacji widzę apkę ING którą miałem wcześniej zainstalowaną, ale kliknięcie na niej kończy się komunikatem o treści poniżej:

 

"Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją"

 

Jeszcze dzisiaj rano na starej wersji Androida aplikacja działała. Jest jakieś wyjście, czy zostaje zmiana telefonu na nowszy? 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
13-04-2020
Wiadomość 1 z 10 (963 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Znamy opisany przez Ciebie błąd. Pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Proszę daj nam jeszcze chwilę czasuEmotikon: Szczęśliwy aplikacja znów będzie dostępna na wersję systemu Android 5.0 i 5.1 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MirosławP
Moderator
Moderator icon
394
123
25-03-2016
Wiadomość 2 z 10 (888 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

To czekam niecierpliwie Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 10 (879 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Niestety, aktualizacja z 30 kwietnia nie pozwala mi na instalację aplikacji na Androidzie 5.1 Lollipop. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
13-04-2020
Wiadomość 4 z 10 (635 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Czy Twój telefon jest rootowany? Jeśli tak, to nie pobierzesz aplikacji na swój telefon. W innym przypadku wyślij do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
222
56
12-04-2017
Wiadomość 5 z 10 (597 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Telefon nie jest rootowany. Model smartfona to Meizu M2 Note, wersja systemu Android 5.1 z nakładką systemową Flyme 6.2.1.0G.

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
13-04-2020
Wiadomość 6 z 10 (541 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Boch W ustawieniach swojego telefonu w zainstalowanych aplikacjach znajdź Sklep Google Play. 
Usuń w szczegółach aplikacji jej dane.
Następnie spróbuj raz jeszcze pobrać naszą aplikację. 
Daj znać, czy się udało. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
551
122
07-06-2017
Wiadomość 7 z 10 (266 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

[ Edytowane ]

Ok, spróbuję. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
13-04-2020
Wiadomość 8 z 10 (242 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Bez zmian. Wciąż nie widzę Moje ING w sklepie Google Play. Odinstalowałem nawet GP całkowicie i zainstalowałem ponownie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
13-04-2020
Wiadomość 9 z 10 (233 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
140
16
02-11-2016
Wiadomość 10 z 10 (152 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pomóż aktywować kod

Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?

 

29-05-2020
Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem


@IlonaU:

W niedługim czasie planujemy udostępnienie portalu developerskiego wraz z dokumentacją API dla wszystkich klientów ING Księgowości.


Czy to się już wydarzyło?

28-05-2020
Re.: Obniżenie stóp procentowych a kredyt ze stałym oprocentowaniem

Ale o co konkretnie pytasz? Jeśli masz poważne problemy, to zamiast pisać tutaj proponuję skontaktować się z Twoim doradcą kredytowym i omówić możliwości. Możesz skorzystać z restrukturyzacji lub ewen

...

28-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy