Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Witam

 

Po reinstalacji Androida (wersja 5.1) nie mogę pobrać ze sklepu google aplikacji Moje ING. Google Play Store go nie znajduje w sklepie. Kiedy wchodzę w konto google i historię aplikacji widzę apkę ING którą miałem wcześniej zainstalowaną, ale kliknięcie na niej kończy się komunikatem o treści poniżej:

 

"Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją"

 

Jeszcze dzisiaj rano na starej wersji Androida aplikacja działała. Jest jakieś wyjście, czy zostaje zmiana telefonu na nowszy? 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 1 z 11 (17 061 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Znamy opisany przez Ciebie błąd. Pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Proszę daj nam jeszcze chwilę czasuEmotikon: Szczęśliwy aplikacja znów będzie dostępna na wersję systemu Android 5.0 i 5.1 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 11 (16 986 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

To czekam niecierpliwie Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 11 (16 977 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Niestety, aktualizacja z 30 kwietnia nie pozwala mi na instalację aplikacji na Androidzie 5.1 Lollipop. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 4 z 11 (16 734 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

@Boch Czy Twój telefon jest rootowany? Jeśli tak, to nie pobierzesz aplikacji na swój telefon. W innym przypadku wyślij do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 5 z 11 (16 695 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Telefon nie jest rootowany. Model smartfona to Meizu M2 Note, wersja systemu Android 5.1 z nakładką systemową Flyme 6.2.1.0G.

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 6 z 11 (16 638 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Boch W ustawieniach swojego telefonu w zainstalowanych aplikacjach znajdź Sklep Google Play. 
Usuń w szczegółach aplikacji jej dane.
Następnie spróbuj raz jeszcze pobrać naszą aplikację. 
Daj znać, czy się udało. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 7 z 11 (16 363 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

[ Edytowane ]

Ok, spróbuję. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 8 z 11 (16 339 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Bez zmian. Wciąż nie widzę Moje ING w sklepie Google Play. Odinstalowałem nawet GP całkowicie i zainstalowałem ponownie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 9 z 11 (16 331 wyświetleń)

Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 10 z 11 (16 250 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy